28 Eylül 2016 Çarşamba

Bitmez Bitmez Dedim ama Bitti

En son neredeyse 10 yıl önce post atmışım. Kendi blogumun şifresini bile unutmuşum. Buralara uğramayalı çook olmuş. Sebebini az çok tahmin ediyorsunuzdur zaten sosyal medyadan takip ediyorsanız.

Benim blog yazmadığım şu dönemde bloglara olan ilgi de epey azalmış. Artık instagram fenomenleri, makyaj videoları falan derken devir epey değişti. Ama burası benim iç dökme alanım o yüden az okunmuş çok okunmuş, pek mühim değil.

En son buralarda ''staj sınavım vaaaaggrr'' diye ağlıyordum. Onun üstüne neler neler oldu. Koskoca 1 yıl intörnlükle geçti. Nöbetler, hastalar, hasta yakınları, kimi zaman güzel anılar kimi zaman kavgalar gürültüler derken okul bitti. Şaka gibi ama evet bitti.

Sonra atama stresi başladı. Yurt genelinde batıda az kontenjan açıldı, benim kafada okula başladığımdan beri İstanbul'a dönmek olduğu için hep diyordum İstanbul yazacağım diye. 25 kişilik yeri nerdeyse 40 kişi yazdık, ama şans yüzüme güldü ve kura sonucunda İstanbul'a atandım. Önümüzdeki hafta işe başlayacağım.

Tabii bu arada yaz tatilim Tus'a hazırlanmakla geçti. Sabah kalk, yatana kadar çalış, uyu, sabah kalk... derken rutine bağladım. Yaklaşık 1.5 senedir tatil yapamıyorum ve önümüzdeki dönemde de pek yaparım gibi gözükmüyor. Ama söz konusu istikbal olunca napalım diyip içine atıyor insan.

Tus bir insanın başına gelebilecek en berbat şeymiş onu anladım. İnsan üstü bir performans gerektiriyor. Günde 12 saat kemiksiz ders çalışmak insanın beynini uyuşturuyor. 25 yaşına gelmişsin, doktor olmuşsun ama hala dersaneye gitmek insanın ağrına gidiyor. Ama günümüz şartlarında ekmek aslanın ağzında, pratisyen doktorsan sanki esnafmışsın gibi muamele görüyorsun maalesef. Tüm bunlar da uzmanlık yapmayı zorunlu kılıyor.

Sınav bitti gitti. Çıktığımdan beri beynim hala uyuşuk vaziyette. Sonuçları rahat 1 aya açıklanır. Ya istediğim bölüme yerleşeceğim ya da nisanda tekrar girmek için hazırlanacağım. Hangisinin olacağı biraz da kader kısmet. Hayırlısı diyelim.

Bu süreçte en çok sevindiğim şey, artık evime temelli dönmüş olmam oldu. Dışarda okumak, ev geçindirmek, bir yandan çalışmak bana çok şey kattı ama gurbet insanı yoruyor orası da bir gerçek. 1 haftadır evimdeyim ve çamaşırla bulaşıkla uğraşmamak, kendi arkamı toplamak zorunda olmamak ne güzelmiş diyorum. Senden habersiz evde çay falan demlenince kendini lord gibi hissediyorsun sdkfjks. Alışıyor insan tabii. Dün priz bozuldu tamir etmeye kalkıştım mesela ahahah.

Böyleyken böyle. Çok uzun zaman girince araya, ne yaptım ne ediyorum bi güncelleme yapayım dedim. Sizi seviyorum, öpüldünüz!

4 yorum:

  1. Hakkında hayırlısı olsun, istanbul olduğuna çok sevindim :)) umarım emeklerinin karşılığını hep alırsın

    YanıtlaSil
  2. İnstagram üzerinden para kazanmanın kitabı Instagram üzerinden para kazanmanın tüm metotları, butik açmak, satış yapmak, takipçi artırmak, 4 ayrı kazanç metodu.
    Herkese hitap eden yöntemler, sürekli güncellenen tedarikçiler, hepsi 3'lü kitap setinde.

    Instakitap seti https://goo.gl/bFXFnK

    #instakitap #instagram #instagrambutik #instagrambutikaçmak #instagramkazançları #ekiş #internettenparakazanmak #internetkazançları #mobilreklam #evdenyapılabilecekişler #ekgelir

    YanıtlaSil
  3. https://www.happyjelibons.com Online Alışverişin Yeni adresi

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;