24 Aralık 2014 Çarşamba

Ne Var Ne Yok?

Bu akşam ders çalışmaktan bezip insanlık namına açıp bi bloga bakayım dedim. Bakmaz olaydım. Ayıptır, yazıktır, günahtır cerot aylar geçmiş bir satır bile yazmamışsın lan dedim kendime. Azcık bahsedeyim ne var ne yok.

Fark etmişsinizdir belki, son zamanlarda twittera bir şeylere söylenmek dışında pek giremiyorum. Açıkçası ya zaman olmuyor, ya da zaman oluyor ama o zamanı primitif yaşam aktivitelerimi sürdürmek için kullanıyorum. Anca açıp kim ne yazmış diye bakıyorum arada. Keşfet kısmından anlıyorum ki yine çok iyi yürüyosunuz beyler, aynen devam.

Eylül sonunda dersanem başladı. Artık baya baya Tus hazırlığına başladık. Her boş zamanda oturup dana gibi hastalık okuyorum. Haftasonları da 8.30-19.00 dersane var, 10 saat kıçımızın üstünde otura otura yaşıcaz 2 sene nasıl olacak bilmiyorum. Zaten Tus'ta ne istediğime de hala karar vermedim. Puan hedefime göre çalışıyorum bakalım.

Bunlardan arda kalan zamanlarda da ye iç, azcık dolan, dizi falan izle derken öyle geçiyor günlerim. Okul bu sene hafif sayılır, küçük stajlar ağırlıklı, genelde 2-3 gibi çıkıyorsun taş çatlasa hastaneden ama, sürekli bir ders çalışmam lazım baskısı var. İnsan yaptığı işten de zevk alamıyor pek. Spor falan yalan oldu yani. Tus gerçekten çok boktan bir sınav ve sağlam azim, dayanıklılık istiyor. Umarım altından kalkabilirim, şu an o maratona alışma sürecindeyim açıkçası. 

Okulda da nöroloji, kbb, göz ve kadın doğum bitti. Dün Dermatoloji'ye geçtim. Zevkli gibi ama değil gibi, çok bişey anlayamadım açıkçası. Teorik kısmı biraz dandik, saçma sapan terimleri var ama biraz poliklinik yapıp olayın içine girmeyi düşünüyorum. Şu an Tusta en yüksek puana sahip kendileri, çok rahat bölüm ve asistanları genelde serviste telefonla falan oynuyor yani. 

Böyleyken böyle. Şu an hayatımın merkezine böyle çirkin bir sınav oturduğu için anlatacak ekstrem bişeyim yok açıkçası. Öpücükler...




4 yorum:

  1. Özlemiştim o güzelim yazılarını nerde bu kız diyordum kontrol edeyim tekrar dedim ve yeni yazı çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  2. hay eline sağlık :) bloğuma beklerim

    YanıtlaSil
  3. pardon bi sorum olacaktı yorum ayarlarını felan nasıl yapıyosun? mesela içini döktü ve ceren gümüşel gitti demişin onu nasıl ayarladın?

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;