13 Temmuz 2014 Pazar

Ne Var Ne Yok

Tam iki aydır yazı niyetine harf bile kondurmamışım şuraya, vallahi utandım. Tatilimin ilk günlerinde ne var ne yok azar azar anlatayım dedim. Yeniden hoşbuldum! (blog benim lan kim kimi karşılıyorsa)

Okul SONUNDA bitti. Bitmez dedik ama bitti namıssız. 11 temmuzda okul mu biter lan diye diye yedik seneyi. 5. sınıf olduk çocuklar. Pek iyi olmadı ama bu, ekimde dersane başlıyor, TUS hazırlığı bu sene starting yani. Tezeği baya baya avuçladık.

Çok şükür büt görmeden bitirdim seneyi. Ama canım çıktı be. Bi taraftan iş, bi taraftan okul, hiçbir halttan da geri kalmayayım derken bittim, tükendim, beynimin kıvrımlarını hissetmiyorum. Şu tempoyu yaşayacaksın diye önceden anlatsalar ''yok ebesininki'' der geçerdim açıkçası.

4. sınıf tıbbın en rezalet senesi diyebilirim. Kocaman kocaman 4 tane büyük staj aldım. 5'te de derma, ortopedi, beyin cerrahisi gibi küçük küçük bir sürü staj alıcam. Ya büyük küçük her türlü geçiriyorlar aslında fazla konuşmaya gerek üzerinde.

Eve bu sabah geldim. En son 4 ay önce gelmiştim, sonra annemler bana geldi diye ben İstanbula gelmedim bir daha, zaten fırsat da olmadı. Acayip özlemişim, acccayip. Kapı kollarını öpesim, sandalyelere sarılasım geliyor sapık gibi.

Haftaya cumartesi de Roma'ya gidiyorum bir aksilik olmazsa. Bütün yılın yükünü atmak için kendime böyle bir kıyak geçtim. ''Ama hakettin'' demeyenin büt'e dersi kalsın (oha)

Onun dışında İstanbul'da olurum sanırım. Belki kısa süre denizli güneşli bi yerlere kaçarım ama bakalım. İznim yettiğince gezicem yani. Evden çalışıyorum ama tatile de bilgisayar taşımak istemiyorum. Hatta bilgisayarın kapağını bile açmadan tatil yaparsam ancak tatil olacak. Dönünce maratona devam.

Çok özlediğim insanlar da var. Uzun süredir görüşemediğim ama bu sefer mutlaka göreceğim insanları düşündükçe daha da heyecanlanıyorum. Herkesi acayip özlemişim valla.

Blog ve twitter üzerinden de size küçük küçük sürprizlerim olacak, güzel işler peşindeyim yine :) Takipte kalın, mute falan atmayın. Beni twitterda susturan ilerde ''hocam bize bi rapor lazımdı'' diye kapımı çalar da vermem inşallah ahah

Ya bu arada yazıyla alakası yok ama şunu yazayım kurtulayım; ben dizi çevirme işini geçici olarak, geçen sene yaptım ve biteli çok oldu. Artık yazılı metin çeviriyorum sadece, asıl işimi yapıyorum yani. Alt yazı çıktı mı, dizi kaça çevriliyor gibi sorular sormayın nolur. Hatta bana çeviri ile ilgili maddi içerikli soruları mümkünse hiç sormayın. Böyle şeyleri konuşmayı ben dahil kimse sevmez, azıcık anlayış bekliyorum ve çok çok öpüyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;