11 Mayıs 2014 Pazar

Nefes Alsın Yeter!? (ALAMADI)

Son yazımı yazalı 2,5 ay olmuş. Hiç bu kadar uzun ara vermemiştim.Ya yazacak bişey olmadı, ya da vakit olmadı. Ciddi özlemişim şuraya paldır küldür içimi dökmeyi. Yeniden hoşbulduk diyelim madem.

Çoğunuz biliyorsunuzdur, Pediatri denen bir illetin içindeyim 2 aydır. Bu cuma sözlüm, sonraki pazartesi de teorik sınavım var. 4. sınıfın en zor, en ağır stajı pediatri. Benden fiziksel ve mental olarak götürdüğü şeyler de oldu ama pek çok şey de kattı. En önemlisi, çocukları sevmeye, ağlama seslerine tahammül etmeye başladım. Genel olarak pek çok şeye tahammülüm arttı. Doğar doğmaz yoğun bakıma giren çocukları görünce ''milletin ne dertleri var'' diyip hayatımdaki olumsuz çoğu şeye üzülmemeye, aldırmamaya başladım.

Şu sıralar da ders çalışmak, işimle uğraşmak ve hastaneye gidip gelmek dışında pek bir şey yapamıyorum. Genelde böyle değilimdir, bu sefer olay başka. Zatürre oldum! Biz pnömoni diyoruz daha çok ama millete söyleyince çok kötü bi hastalık falan sanıyolar, zatürre daha iyi.

Ben hayatımda hiç grip bile olmadım. Çocukluğumdan sonra ateşli hastalık geçirmedim kendimi bildim bileli. Bu seferki de öyle başladı, sadece burun akıntısı ve öksürüğüm vardı. Üşütmüşümdür dedim. Nurofen başladım kendime. 2 gün oldu, 3 gün oldu hiçbir düzelme yok. Kalktım gittim hocama muayene oldum. Bana çat diye pnömoni dedi. SENİN ANANDIR PNÖMONİ (diyemedim tabii). Hatta ben de dinledim kendimi, cidden akciğer alt loblarımdan çıtır çıtır ses geliyor. Anaaaam! Havar komşular havar!

Ben tabii kendimi duvardan duvara atıcam utanmasam ama yediremiyorum tabii, doktor olucaz her şeyin tedavisi var falan kafasındayız mecbur. Akciğer grafisi çektirdim, tahlil yaptırdım, vallaha billaha zatürre çıktı lan. İnsan kendine konduramıyormuş meğersem, millete ''1 hafta antibiyotik al ayakta atlatırsın'' diye gevşek gevşek konuşurken iyiydi. İlk duyduğumda Allah korusun sanki verem olmuşum gibi celallendim. Neyse hoca antibiyotik yazdı, 4 gündür kullanıyorum. Semptomlarımda azalma var çok şükür ama kafam hala kazan gibi. Ders çalışmak için başımı kitaba eğdiğimde kafaiçi basıncım artıyor resmen. Patlayacakmışım gibi hissediyorum. Burun silmekten helak oldum. 1 haftada 8lik Solo paketini bitirdim, tuvalet kağıtlarım da instagram sayesinde meşhur oldu o ayrı ahahah hem 3 katlı, hem yumuşak (huyum değildir ama baya baya bedava viral yaptım yalnız, Solo selam cnm). Beyne oksijen gitmiyor gibi bişey zaten. Nefes alsın yeter derler ya bende şu an o nefes bile doğru düzgün yok. Allahım beni şu günlerde eli yüzü düzgün karşı cinslerle münasebete mümkün olduğunca sokma yarabbim :( 

Normalde hastalığı bu kadar abartmam ama sınav haftamda beni vurması tam anlamıyla oçluk oldu afedersiniz. Allahtan tercüme bürosundaki editör sesimi duyunca ''sen boş olunca söyle, ben bir şey yollamıyorum birkaç gün'' dedi de o taraftan rahatladım biraz. Ama işten gelen boşluğu derse değil direkt yatışa aktardım. Hayatımda ilk defa 2 gece üst üste 9'ar saat uyudum. Ben? Şaka gibi ya.

Yüzdüm yüzdüm kuyruğuna geldim valla. Bu hafta da sabredicem. Şu pediatriyi 70le geçeyim, 71de gözüm varsa ne olayım. Sonra da annemle babam gelecek zaten, bi de Endokrin'e geçiyorum o daha rahat staj, söz gelimi ayın 21'i gelsin istiyorum deli gibi. 

Böyleyken böyle yani. Uzun oldu, hastalıklı hüzünçlü oldu ama bayadır yazmayınca birden patladım. Buraya kadar okuduysanız eğer; pediatri sözlüsüne takmayan, saçmalamayan bir hocadan girmem ve bir an önce iyileşip yeniden kanlı canlı ''timeline doktorunuz votkaleymın'' olmam için dua edin bana. :) 

5 yorum:

  1. Geçmiş olsun ya böyle bi hastalığı böyle komik anlattın güldüm ama ben sonra üzüldüm güldüm diye ama çok güzel anlatmışsın yaa. Başkasına söylerken kolay söyleyip kendi başına gelince kötü olman konusunda da haklısın. Terzi kendi söküğünü dikemez hesabı işte:)

    YanıtlaSil
  2. Dikkat.
    Kisisel is için bir kredi ihtiyaci mi? hemen tamam da kredi transferi için simdi (igein_h_yizevbekhai@admin.in.th): evet bu email irtibata geçerseniz.

    YanıtlaSil
  3. Dikkat.
    Kisisel is için bir kredi ihtiyaci mi? hemen tamam da kredi transferi için simdi (igein_h_yizevbekhai@admin.in.th): evet bu email irtibata geçerseniz.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,

    Biz yardımcı, seni mali zorluk geçiyor ya da herhangi bir finansal karmaşa içinde eğer biz, finansal help.So gibi,% 3 faiz oranı kredi sunuyoruz, ve kendi başlatmak için fon ihtiyacı ihtiyaçlarını insanlara yardım etmek için oluşturulmuştur size borç yerleşmek ya da faturalarınızı ödemek için kredi gerekiyor ya da iş, güzel bir iş başlatmak, ya da nazikçe zor yerel bankalardan sermaye kredi almak için bulma e-posta yoluyla bize ulaşın edilir: jimbufferloanfirm@gmail.com

    Siz doldurun ve aşağıda ayrıntıları dönmek tavsiye vardır ..

    KREDİ BAŞVURU FORMU

    Başvuru sahibinin adı:
    Tutar gerekli:
    Kredi Süre:
    Ülke:
    Meslek:
    cinsiyet:
    Yaş:
    Telefon:
    Aylık geliri:
    Kredinin Amacı:

    lütfen e-posta yoluyla bize ulaşın: jimbufferloanfirm@gmail.com

    Cevaplarınızı bekliyoruz.

    Bay Jim Tampon

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;