7 Şubat 2014 Cuma

''Bende Şans Olsa Anamdan Erkek Doğardım'' Dedirten 10 Durum

Kadın olmanın da avantajları olduğu gibi erkek olmanın da büyük dezavantajları var tabii. Herkesin hayatı kendine göre zor ama bu tip durumlarda biz kadınlar size acayip özeniyoruz sevgili karşı cins, bilesiniz...

1-Kıl tüy meseleleri: Erkeklerin tıraş etmeleri gereken bölümler sadece yüzleriyle sınırlı. Hatta onu bile aydan aya kesen var. Kuafördeki ağdacının seks hayatına hakim değiller, iple kaş aldırmanın acısından haberleri yok, batık nedir onu bile bilmezler.

2-Giyim kuşamda kolaylık: Bana göre bir erkeğin şık olması için temiz, düzgün bir gömlek, pantolon ve ayakkabı yeterli. Zaten onu da bir araya getiremeyenlere daha da bi lafım yok. Adamlar 15 günlük seyahate 1 küçük çanta ile gidebiliyorlar. Duş alıp hazırlanmaları 10 dakikalarını alıyor. Oje yok, aksesuar yok, makyaj yok. Vay arkadaş :(

3-Halısaha: Ya ben buna acayip özeniyorum :( Adamlar hem düzenli olarak bu vesileyle buluşuyorlar, hem de maç sonrası çay kahve içip sabahlara kadar muhabbet ediyorlar. ''kaleye adam lazım karşim, tanıdık varsa getir'' bahanesiyle de çevreleri acayip genişliyor. ''Ben kendimi bildim bileli forvet arkası oynarım, defans hiç bana göre değil'' gibi muhabbetler döndürüp kendilerine ait bir dünya yaratıyorlar ve kadınları içine sokmuyorlar. Zaten istesek de giremeyiz o ayrı :(

4-Özel hayatta genişlik: Adam ''o kızı sevmedim ya, çaktım yolladım'' gibi pis muhabbetler yapıp, karşılarındaki insandan ''iyi yapmışsın birader, elinin kiri'' gibi takdir edici tepkiler alabiliyorlar. Fazla sevgili değiştirmek kadında ''yollu'' olmak, erkekte ''skor yapmak'' oluyor. Yadırganmasa bile hoş değil, o apayrı bi mesele.

5-Özgürlük: Gecenin bir vakti kafalarına esip sokağa çıkabiliyorlar. ''Evden beklerler'' olayı pek yok. Sokakta laf atılmıyor, sapık musallat olmuyor, dakka başı arayıp güvende misin diye yoklayan baba faktörü yok.

6-İşeme: Sıkışınca tenha yerde ağaç dibine işeyebiliyor adamlar ya. Hiç yadırganan bişey de değil. Ayrıca ayakta işemenin avantajını da yazmadan edemicem.

7-Ağzına geleni söylemek: Biz kadınlar iki lan lun desek hemen ağzına yakışmıyor denir, ayıplanır. Erkekler rahatça küfür edip istedikleri gibi sövebiliyorlar.

8-Soyadının değişmemesi: Tabii kadınlarınkinin de değişmemesi mümkün sanırım ama onun örnekleri pek nadir. Kadının hele bir de 2 ismi varsa, yanına 2 de soyad ekleyip bir anda Brezilyalı sol bek oluyor.

9-Kilo almanın çok da sorun olmaması: Sağlık açısından pek tabii kadını erkeği olmaz kilonun ama, estetik olarak ''ay yanlarım çıktı, oy bacak içlerim hiç sıkı değil'' gibi dertleri pek yok. Kilo alsalar da çok geç fark ediliyor ve karşı cins için pek sorun olmuyor.

10-İstediği zaman evlenebilmek: Kadınlarda 25'i geçince başlayan ''evlilik ne zaman inş :))'' soruları onlara sorulmuyor. Evlenmeyen adama ''canı öyle istemiştir'' deniyor, ''ay bu da evde kaldı, kız kurusu'' denmiyor.

3 yorum:

  1. aklıma gelip gelebilecek bütün sebepleri saymışsın.okurken harbiden ya demekten kendimi alamadım =)

    YanıtlaSil
  2. 3 numara en büyük avantajımız kesinlikle. 10 numaraya katılmıyorum. O konu da ''canı öyle istemiştir'' diyeni hiç görmedim.

    YanıtlaSil
  3. Slm samsunlumusunuz:) mavidukkan @gmail.com toplanıyoruz

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;