22 Kasım 2013 Cuma

Napıyorum Ne Ediyorum?

Yazmayalı epey olmuş. Blogu geçtim, gün içinde twittera bile doğru düzgün bakamıyorum. Anca mention gelirse falan. Yeni stajıma başladım pazartesi günü. Göğüs hastalıkları, kardiyoloji ve enfeksiyon üçgeninde dolanıp durucam 2 ay. Çok afedersiniz ağzıma feci sıçılıyor. Her gün, bazı günler iki tane hasta başı, sürekli ordan oraya hoca kovalamak, aralarda bir sürü ders, haftanın sonuna yetiştirilecek hasta dosyaları... Eve gelip yayılayım desen imkansız, ya ders çalışacaksın ya da ertesi gün hasta başında azarlanıp düşük notu yiyeceksin. İş kısmından hiç ama hiç söz etmiyorum, tüm bunların üstüne bir de bilgisayarı önüne alıp iş yapmak beni telef ediyor.

Bu kadar yoğunluğa rağmen öyle ''allaah ölüyorum'' gibi bir halde değilim ama düzenim biraz bozuldu. Öğleden akşamın bilmem kaçına kadar aç geziyorsun, eve gelince özellikle gece ders çalışırken iştah patlama yapıyor. Zaman olmadığından spor falan da yalan oldu zaten, her staj ikişer kilo alarak 4. sınıfı bitirmem umarım :(

Daha tatilime de bir sürü zaman var. Yılbaşında eve gidecektim ama 13 ocakta sınav var, ondan beteri 31 aralıkta hasta başı, 1 ocakta ders var. Yuh ulan. Cidden yuh. Yeni yıl benim için şimdiden iptal.

Ama tüm bunlara rağmen mutluyum diyebilirim. (Notlara bayıldığım tomar tomar paralar, taşıdığım eşek ölüsü gibi kitaplar, sunumlar haricinde.) Hastaların hayır duasını almak, hiç tanımadığın insanları muayene etmek, dertlerini dinlemek, vizitte hal hatır sorup yüzlerini güldürmek çok güzel bir şey. İnsan kendini işe yarar hissediyor. Hatta benim için okuldan çok iş gibi artık bu. 8-5 hastanede olup mesleğimi icra ettiğimi hissediyorum. Yorgunum, kafam karmakarışık, su içmeye vaktim yok ama mutluyum.

4 yorum:

  1. Yaptığın işin sonunda insan hayatı var
    Ve mutluluk verici bişey gerçekten, bütün yorgunluğunu alan da budur kesin.. Bol şans

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel ama bir o kadar da zor bir meslek. Allah kolaylık versin valla ne diyeyim :)

    YanıtlaSil
  3. oha ben de senin gibi olmak istiyorum
    offff şu an acayip kıskandım seni
    evet çok yorucu ama çok güzel bir meslek en azından sıradan değil
    sıkılcak vaktin yok :D
    inşallah ilerde melektaş olucaz

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;