8 Kasım 2013 Cuma

Kıllığım Üzerimde

Aslında tahammül eşiği çok düşük bir insan değilim. Genelde işime gücüme bakar, Allah ıslah etsin diyip geçerim ama bu aralar YETHEEER diye bağırır, her ayrıntıya, her harekete dikkat eder, eleştirir oldum. Mesela;


-Tayt giyiyorsanız üzerine uzun bişey giyin abi. Her zaman söylerim aslında, isteyen istediğini giyer, kimse kimsenin gözüne hitap etmek zorunda değil. Hoşlaşmam ama geyikli taytı da ugg'ı da giyenlere laf etmem. Ama bu tayt olayı bariz teşhirciliğe giriyor ya. Anatomi 101'deyiz vajina inceliyoruz sanki lan.

-Sen tıp bitirince ne uzmanı olucan sorusu yöneltenler. Kafamda bişey yok diyorum, hastaneye yeni geçtim olmaması da normal. Vardır bişey vardır diyor. YOK TEYZE YOK. Bir ısrar kıyamet gidiyor millet ya.

-Otobüste, tramvayda yanındaki yeri ahbabına tutanlar... Sen nabıyon allah aşkına ya? Belediyenin vasıtasında kim kime yer tutuyor lan? Millet kapılara yapışmış, nefes almaya yer yok, çantamızı bile kıçımıza sokacak haldeyiz, adam yer tutuyor. He yav he.

-Şimdi bir lafımı daha çiğnemiş olacağım. Normalde milletin attığı twitlere söylenmem. Kim ne isterse yazsın, takip silah zoruyla değil. Ama kankinizle muhabbet edip üzerine public olarak ''ahahah off Nalan ya gülmekten öldüm'' gibi twitler atıyosunuz, alakam olmasa bile Nalan'ı bulup takip edesim geliyor.

-Telefonla çok yüksek sesle konuşanlar. İnanın 5. katta oturuyorum ve karşı binanın inşaatına 5 çuval çimento gerektiğini bile öğrendim demin.

-Bir de kızsız kalamayan adamlar var. Telefonda biriyle mesajlaşır, o olmazsa yedekte dursun diye arkadaşına sulanır, yoldan geçenin bile içine düşer. Sonra da twitterda ''hayatta sadece 1 kere seversin'' diye tespit yapar. He koçum he aynen öyle.

Huysuz votkaleymının serzenişlerini dinlediniz. Var mı böyle sizi de hayattan bezdiren tipler?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;