20 Ekim 2013 Pazar

Makyaj Blogları 101

Bana sürekli soruyorlar, şuyum var ne süreyim, bu maskarayı nerden aldın, akmayan kokmayan eyeliner nerden bulunur vesaire vesaire. Şahsen makyaj yapmaya üniversitede başladım diyebilirim. Lise sondayken dersaneye gideceğim zaman bir flormar göz altı kapatıcım bir de avon göz kalemim vardı. Allık neyin bilmezdim. Zaten çok şükür hiçbir zaman fondötendi, bazdı, üstüne pudraydı derken binaya astar çekilecek kadar boyayı suratıma sürmedim. Ergenlikte bile aknem çok azdı, kapatacak bir şeyim yoktu.

Makyaj ve cilt bakımı konusunda ben de birkaç yere, hatta kendi bloguma da yazılar yazıyorum bildiklerim ölçüsünde. Bu konuda araştırıp karıştırmayı çok seviyorum. Bunun için de en büyük yardımcım makyaj bloggerları! O insanlar iyi ki varlar. Gratis'te falan suratsız ve bilgisiz çalışanlarla muhatap olmaktan kurtuldum sayelerinde. Hiç mi üşenmezler, videolar çekiyorlar, ojeleri sürüp sürüp siliyorlar, meslekleri gibi ciddiye alıyorlar bu işi. Vallahi helal olsun. Bu disiplin, bu özen takdire şayan.

Şimdi siz de benim gibi onlar sayesinde bilgilenin, yeni kozmetik diyarlarına doğru koşun ve coşun diye içlerinden en sevdiklerimi önericem;

-Your face, my canvas/ http://gorkemkarman.blogspot.com/ : Ah bu Görkem yok mu bu Görkem. Ben ona Görkit derim hep. Çok geç keşfettim ne yazık ki. Kendisi memleketin Mac'ten sorumlu devlet bakanı gibim bi insan. Ayrıca hem yaş hem de hayat görüşü olarak en çok benzeştiğim bloggerlardan kendisi. Genelde high-end dediğimiz, Türkçe'si kalbur üstü markalarla haşır neşir. Şahsen 2-3 ayda bir parayı kıyıp Mac'e bayıldığım için onu okumadan mağazaya adımımı atmam. Sayesinde ne rujlar ne allıklar keşfettim. Aynı zamanda çok güzel videoları da var. Makyaj dışı konularda da sık sık konuşuruz, dertleşiriz arada. Bebişim ya. Ayrıca kardeşi Buket'i de ilk gördüğüm yerde mıncır mıncır sevicem.

-Chunli Beauty/ http://www.chunlibeauty.com/ : Chunli'mi unutursam yazıklar olsun bana. O kadar tatlı ki. Ayrıca hem evli mutlu hem de çalışan sınıfına giren bir insan kendisi. O kadar işin arasında yok allık swatch'uydu yok cilt bakımıydı nasıl uğraşıyor bir anlayamadım vallahi. Bir de üstüne en güzel makyaj bloggerlarından birisi. Sık sık da yarışma yapıyor, çok cömert bir insan kendisi.

-Ojem rujum rimelim/ http://www.ojemrujumrimelim.com/ : Ay ben bu hatunun upuzun simsiyah saçlarına, selvi boyuna hastayım! Kendisiyle en büyük ortak yanımız göz makyajımızı Dalin'le çıkarıyor olmamız. Adeta birer koca bebeğiz ahah :)

-Güzellik Kazanı/ http://guzellikkazani.com/ : Videolarının has-ta-sı-yım! Çok samimi, çok tatlı. Hiç karşılaşmadım ama sanki çok sevdiğim bir ablammış gibi geliyor. Aşırı tatlı ve kendine çok benzeyen de bir kızı var. O da bizim gibi süslü püslü olmaya aday şimdiden :)

-Make up with style/ http://www.makyajblogum.com/ : O da çok geç keşfettiğim, ayrıca açtığı nefis forum http://makyajpuan.com/ sayesinde daha da bir sevdiğim bloggerlardan. Mac'inden Golden Rose'una kadar çok geniş bir yelpazede sürüyor, sürüştürüyor, bizi de aydınlatıyor kendisi. Allah başımızdan eksik etmesin :)


Aralarından en sevdiğim, kafama uyan, işini ciddiye alan insanları yazdım. Unuttuklarım vardır, gerçi tüm bloglara hakim bir insan da değilim zaten. Fazla okuyunca beyin yanıyor bir süre sonra. Allah başımızdan eksik etmesin valla onları, yoksa kazandığımız üç kuruşu saçma sapan şeylere saçıvericektik. Sayelerinde bilinçli bilinçli alışveriş yapıp rahat rahat sürüştürüyoruz :)

Son olarak; genelde blog altına yorum bırakmaya üşenen bir insanımdır. Yorumlarımı twitterdan yapmayı daha çok severim. Ama bu insanlar bu işi gönüllü olarak yapıyorlar, kimsenin çıkarı için değil. O yüzden beğenmeseniz bile saygısız, saçma sapan yorumlar yapmayın. O yazıların hepsinde emek var, harcanan tonlarca zaman var. İçeriği beğenmeseniz bile kırmadan, yapıcı eleştiriler yapmak en güzeli. Hakaret etmek kimseye bir şey kazandırmıyor. Bloglar, kendinizi tatmin etmeniz için değil, öğrenmek, paylaşmak, eğlenmek için var.

13 yorum:

  1. Körpecik bi makyaj bloggerı olarak takdir ettim bu yazını :) Harika yazmışsın :) Ellerine sağlık ^.^

    YanıtlaSil
  2. Canım çok mutlu olduk, güzel düşüncelerin için teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  3. Çoook teşekkür ederim! Ne kadar güzel şeyler yazmışsın <3

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım chunli sayesinde senide keşfetmiş olduk

    YanıtlaSil
  5. Anlatım tarzınıza bayıldım :) Buarada ben buralarda yeniyim.Takip ederseniz sevinirim :)
    neonpinkk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Keyifle okudum benimde severek takip ettiğim bloggerlar :)

    YanıtlaSil
  7. senin deli gibi sürekli ziyaret eden bir takipçinim çoook güzel yazmışsın :) bnm bloğuma da bakarsan yorum yazarsan çook sevinirim :) <3

    YanıtlaSil
  8. http://www.farmasin.com/farmasi-kayit-2.html Farmasi Kayıt ve Farmasi Üyelik sistemine hoş geldiniz. Farmasi'nin Helal Sertifikası almış olan ürünlerine ulaşmak bir tıkla parmağınızın ucunda! Farmasi Online Kayıt sayfasına girerek formu doldurun ve en kısa zamanda sizleri arayıp detaylı bir şekilde bilgilendirerek, sorularınızı cevaplayalım.

    Farmasi Kayıt Formu 'nu doldurup üyeliğiniz gerçekleştikten sonra ürünlerinizi direkt olarak, fabrika fiyatına ve %30 indirimli olarak Farmasi Helal Kozmetik Ürünlerini satın alabilirsiniz. Ayrıca Kat Kat Kazan ve Hoş Geldiniz kampanyalarından faydalanarak birbirinden güzel hediyeler kazanabilirsiniz. Farmasi Danışmanı olduğunuz takdirde etrafınızdaki insanlara satış yaparak %30 satış karı elde edebilirsiniz. Teklif Bizden Takdir Sizden!

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;