1 Şubat 2013 Cuma

Mimlenmişiz!

Mim de mim diye tutturuverdiler gari yine. 11 soruya cevap verecekmişiz ve hakkımızdaki 11 gerçeği açıklayacakmışız. Valla yazacak konu bulamıyordum iyi oldu. Yoklukta gideri var ya bu mimlerin:p

1)Burcunuz nedir ve sahip olduğunuz özellikleri nelerdir?
Yengeç. Burç muhabbetleri benim için safsatadan öteye geçemiyor. Özelliklerimden de haberdar değilim.

2)Tek bir ürünle tüm makyajınızı yapmanız gerekse neyi seçerdiniz?

Eyeliner!

3)Telefon,cüzdan,makyaj çantası.Bunlardan hangisi olmadan dışarı çıkmazsınız?

Telefon ofkors.

4)M.A.C.'te %60 indirimin olduğu tek gün en yakın arkadaşınızın nikahı var,her anında yanında olmalısınız.Hangisini seçersiniz?

%70'ten aşağısına kimseyi satamam.

5)Hayatınızı değiştiren kişi kimdir?

Ailem diyelim:)

6)Hayatınıza yön verdiğini düşündüğünüz film hangisidir?

Film izlemeyi pek sevmiyorum ben ya. Sinemadan sinemaya neredeyse. Diziciyim ben. Diziler üzerinden konuşursak; Pretty Little Liars sayesinde kimseye kolay kolay güvenmemeyi, The Big C sayesinde de en ölümcül hastalığa bile kapılsak moralimizi yüksek tutmanın ne kadar önemli olduğunu öğrendim.

7)........... asla vazgeçmem.Boşluğu doldurun.

Ayfönümden!

8)Güneşin parladığı bir günde gezmek mi yağmurlu bir günde kulaklıklarla yürümek mi?

1.si. Yağmur çamur demeyin bana ya. Tumblr kızı olucaz diye donumuza kadar ıslanıyoz:(

9)"Bu kadar para bayıldım bu mu olacaktı yani"dediğiniz 3 şey?

Mango'dan aldığım, 3. giyişimde tüylenen kazak.
Kokusu çok güzel olan ama iki adım yürüsen anında uçan Burberry Weekend parfüm.
Rengini çok severek aldığım ama dudağımda sadece yarım saat durabilen Yves Saint Laurent ruj.

10)Karşınızdaki insan nasıl olursa sizin için başlamadan biter?

Yalan söylerse. Arkamdan iş çevirmeye kalkarsa.

11)"Önce kariyer,sonra evlilik.Rahat etmek lazım."mı yoksa"Sevdiğim insanla olduktan sonra her şey olur."mu?

İlkokuldan beri belirli bir düzenle ve disiplinle çalışmaktan helak olan biri olarak, gözümden yaş gelerek kanırta kanırta okuduğum okulum tabii ki önce gelir. Ama hiçbir şey için büyük konuşmamak lazım.

Hakkımdaki 11 gerçek:

Domatesin çekirdekli kısmını ağzıma bile süremem.
Neredeyse kaynar suyla banyo yaparım.
Birinin bana ıslak elleriyle dokunmasından nefret ederim. Fobi diyebilirim hatta.
40 dakikalık diziyi 2 saatte izleyebilecek kadar gevşek olabiliyorum.
Kahveyi sütsüz şekersiz, zift gibi severim.
Televizyonu eurosport ve lig tv olmasa evden bile kaldırabilirim. Öyle gereksiz.
İçinde bir şey olmayan, sadece sütlü çikolatayı öldürseniz yiyemem.
Kışın bile soğuk su içerim. Ilık su midemi bulandırıyor:(
Lafı gelmişken, su içmekten nefret ederim. Bırak günde 2 litreyi, haftada 2 litre bile benim için büyük başarı.
İçerisinde güzel müzik çalan her türlü mekanda oturabilirim. Salaş veya lüks olması fark etmez.
Maddi değeri ne olursa olsun sürprizlere bayılırım. Özellikle çiçek yollanmasına. Yapan insanı ömrüm boyunca asla unutamam.





6 yorum:

  1. cevapların çok değişik.s.s okuması eğlenceliydi ama =)

    YanıtlaSil
  2. Valla bu mimi okumak çok keyifli oldu :)) Zaten her yazını keyifle okuyorum. Eline,ağzına sağlık :))

    YanıtlaSil
  3. Ciddi anlamda mükemmelsin, her şekilde seni örnek alabilirim :)

    YanıtlaSil
  4. mimi kaptım ve yenş yazımda yazdım :)) eğlenceli mim :))

    YanıtlaSil
  5. :-) postunu cok begendimmm ayrica su icememen buyuk sanssizlik yaa ben gunde bir litreden fazla sadece sicak su iki lt ye yakinda normal su icerimm :-) tavsiye edrim cilde cok yararli sukur zayiflamada bi faydasini goremedik :-)

    YanıtlaSil
  6. http://walmer41.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;