23 Şubat 2013 Cumartesi

Gece Kulübü mü? Bir Daha Tövbe!

Merhabayın. Dün psikiyatri zımbırtısının sınavı vardı. Şaka maka fakülteye ayak bastığımdan beri ilk defa sınav fullledim lan. Hala onun şoku içerisindeyim. Öhm. Neyse.

Bizim rutinimiz, sınava 1 hafta çalışmaya başlamak, sınav sonrası dağıtmaktır. Dağıtmak dediim de 2-3 gün. Sonra yeni blok başlıyor zaten, yine ders dinlemeye devam.

Dün sınavdan sonra yemek yedik falan. Napsak ne etsek derken canlı müziğe gidelim, kafamız dağılsın dedik. Yeni bir bar açılmış, çok güzel bi yer olmuş. Tek üniversiteli masa bizdik, geri kalan iş çıkışı takılmaya gelmiş bizınıs kişiliklerdi. Biraz kasılmadık değil ama olsun, beğendim mekanı. Müzikler de harikaydı.

Neyse buraya kadar her şey normal. Sonra gece kulübü tarzına döndü ortam. Saat de öyle geç değil çok. Ben İstanbul'da da olsam, Malatya'da da olsam gece kulübü olayını pek sevmem. Alelade ve ucuz gelir. Birileri kendi çalıp söyleyecek, eşlik edeceksin, bi daha bi daha yapacaksın. En önemlisi de birbirine ne dediğini duyacaksın lan. Gece kulüplerinde müzik o kadar yüksek oluyor ki kalbim hopluyor resmen. Şekerim düşüyor. Bir de canlı müzik dinledikten sonra gidecektik tabii, kafa zaten kazan olmuş.
Bu arada ben dışarıda çakırkeyf bile olmayı sevmem, geçtim sarhoşluğu. Görülmemiştir yani öyle bir hadisem. Arkası toplanan değil, birilerinin arkasını toplayan olurum hep. Kaldı ki 1-2 birayı da geçtim, dün hiçbir şey içmedim. Aksine kahve içtim çok lazımmış gibi, algılar açık yani. Tezeği avuçladın votkaleymın diyorum kendi kendime. Öte yandan evde çeviriler bekliyor. Amaan koy gitsin, olmadı ''bebekte üç beş tur atarım'' der el sallarız dedim saldım çayıra.


''Samsun'da gece hayatı var mı yaa'' falan diyor arada arkadaşlarım. Dur bakayım, bi İstanbul'la kıyaslayayım dedim. Gittim gördüm. Varmış. Hem de hayvanlar gibi varmış. Eğlenmeye aç insanlar. Kudurmuşlar resmen. Müziğin hakkını verme konusunda biz İstanbullulara tur bindirirler öyle diyeyim. Biz de eğlenmedik mi, eğlendik doğruya doğru. Ama bir kez daha anladım o tip yerlerin bana göre olmadığını.

Gece hayatının raconu her yerde aynıymış onu gördüm. Lavaboya gidelim dedik bir ara, götüne kadar açık elbiseli kadınlar, kafam kadar platformlu topuklar, postişli saçlar, ne ararsan var. Biz spor ayakkabıyla yorgunluktan geberdik, hatun 15 puntoluk ayakkabıyla öyle bir zıplıyor ki kafası tavana değecek. Kezban gibi okuldan çıkıp gelmişiz zaten. Bunalıma girdik resmen. Nereye düştük lan dedik. 

Anladım ki; orospuluğun memleketi yok, çok afedersiniz. Yollu olan her yerde yollu yani. Transı mı dersin, adamların para verip hoplattığı ucuz kadınlar mı dersin hepsi var. Sıçanlar, kusanlar, barmene sulananlar derken 1 yıllık iğrenme kapasitemi doldurdum dün. ''Ulan Samsun'da ne tipler yaşıyormuş be'' dedim. 3 yıldır göremediğim kadar insan modeli gördüm. 

Açıkçası, tiksinmekten de öte üzüldüm lan. İnsanlar kendini nasıl bu kadar kolay elletiyor, kontrolü nasıl bu kadar kaybedebiliyorlar, dedim kendi kendime. Dün geceden hatrımda kalan tek şey, platin sarısı saçlı siyah dip boyalı kızın ağzına parmak atıp kusmaya çalışması. Onun üstüne de diyecek bir lafım yok. Dilerim Allah'tan, anası babası varsa sahip çıksın bunlara. Komşusu görüp ispiyonlasın falan ''senin kız heriflerle fink atiyy'' diye. Bir çeki düzen versinler kendilerine. 

Bu kadar eleştiri yeter. Şimdi elit elit dizilerimi izlemeye devam edeyim ahah. Ay, gülerken viskim yere döküldü:(

9 yorum:

  1. Eline sağlık benim gibi samsun a ilk gelenler için etkili olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık benim gibi samsun a ilk gelenler için etkili olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. bu pislik yerler ivedilikle kapatılmalıdır.zavallı genç fakır kızlar buralarda üç beş kuruşa meze oluyolar masalara.bu kızlar kimin kızları? bizim yani toplumun yani milletin pek çok tanıdığım fakır kızlar buralarda meze olmuşlar.derhal buralar kapatılmalıdır yarın deyil şimdi hemen.

    YanıtlaSil
  4. bu pislik yerler ivedilikle kapatılmalıdır.zavallı genç fakır kızlar buralarda üç beş kuruşa meze oluyolar masalara.bu kızlar kimin kızları? bizim yani toplumun yani milletin pek çok tanıdığım fakır kızlar buralarda meze olmuşlar.derhal buralar kapatılmalıdır yarın deyil şimdi hemen.

    YanıtlaSil
  5. buralardaki müşterilerin çoğu azgın teke yani yaşı elli cıvarı tarımla uğraşıp kız ellemek için buralara gelen kişilerdir.ama esas kızları çağıran üçret almayan mekan sahipleridir.yani o zavallı kızları elletip para kazanan işletme sahibi pezolar dır.AZİZ MİLLETİN DEERLERİ AYAK ALTINA ALINMIŞ MİLLETİN EDEP NAMUS DUYGULARI TÖRPÜLENMİŞ AZİZ MİLLETİN KIZLARI YOKSULLUKDAN DOLAYI NAMUSUNU PEŞKEŞ ÇEKMEKTEDİR. DERHAL BU TİP YERLER KAPATILMALIDIR

    YanıtlaSil
  6. buralardaki müşterilerin çoğu azgın teke yani yaşı elli cıvarı tarımla uğraşıp kız ellemek için buralara gelen kişilerdir.ama esas kızları çağıran üçret almayan mekan sahipleridir.yani o zavallı kızları elletip para kazanan işletme sahibi pezolar dır.AZİZ MİLLETİN DEERLERİ AYAK ALTINA ALINMIŞ MİLLETİN EDEP NAMUS DUYGULARI TÖRPÜLENMİŞ AZİZ MİLLETİN KIZLARI YOKSULLUKDAN DOLAYI NAMUSUNU PEŞKEŞ ÇEKMEKTEDİR. DERHAL BU TİP YERLER KAPATILMALIDIR

    YanıtlaSil
  7. buralardaki müşterilerin çoğu azgın teke yani yaşı elli cıvarı tarımla uğraşıp kız ellemek için buralara gelen kişilerdir.ama esas kızları çağıran üçret almayan mekan sahipleridir.yani o zavallı kızları elletip para kazanan işletme sahibi pezolar dır.AZİZ MİLLETİN DEERLERİ AYAK ALTINA ALINMIŞ MİLLETİN EDEP NAMUS DUYGULARI TÖRPÜLENMİŞ AZİZ MİLLETİN KIZLARI YOKSULLUKDAN DOLAYI NAMUSUNU PEŞKEŞ ÇEKMEKTEDİR. DERHAL BU TİP YERLER KAPATILMALIDIR

    YanıtlaSil
  8. bu pislik yerler ivedilikle kapatılmalıdır.zavallı genç fakır kızlar buralarda üç beş kuruşa meze oluyolar masalara.bu kızlar kimin kızları? bizim yani toplumun yani milletin pek çok tanıdığım fakır kızlar buralarda meze olmuşlar.derhal buralar kapatılmalıdır yarın deyil şimdi hemen.

    YanıtlaSil
  9. bu pislik yerler ivedilikle kapatılmalıdır.zavallı genç fakır kızlar buralarda üç beş kuruşa meze oluyolar masalara.bu kızlar kimin kızları? bizim yani toplumun yani milletin pek çok tanıdığım fakır kızlar buralarda meze olmuşlar.derhal buralar kapatılmalıdır yarın deyil şimdi hemen.

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;