29 Ocak 2013 Salı

Mektubumu Buldun mu? Buldum

Her eve geldiğimde odamı bir karıştırırım. Atmaya kıyamayıp sakladığım şeylere bakarım, kendi çapımda nostalji yaparım hüzünlenirim falan. Bugün, 6 yaşındayken babama yazdığım mektubu buldum. Okuma yazmayı 5 yaşında sökmüştüm. Daha okula başlamamış veledin mektubunu bir düşünün:)
Meğersem aynı konseptte bir sürü mektup yazmışım. Yazıp yazıp masaya atıp kaçarmışım. Okuyunca epey güldüm. Garip de oldum biraz. Instagramda like patlaması yaşayan mektup şu şekilde:



Dövme falan da yok he ortada. 20 yaşıma geldim babamdan bir fiske bile yemedim çok şükür. Hep arkadaş gibi olduk biz. Şakasına popoya şaplak atarsın ya, ben bile çocuk severken öyle yaparım, babam da el şakası yapmış bildiğin. Ama ben nasıl abartmışım, böyle bir duygu sömürüsü yok lan. O zaman bile tipik Türk kızıymışım. Gurur duydum!

Senenin 8 ayını dışarda geçiriyorum. Şu an İstanbul'dayım, nerdesin saat kaç oldu bilmem ne diye darlayınca arada içerliyorum babama. Ama okul başlayıp Samsun'a döndüğüm an deli gibi özlüyorum babamı. Annenin yine yarısı var sayılır orda, teyzem falan. Ama baban yerine koyabileceğin kimse yok. Bunu çamaşır makinesi bozulduğunda, ampul patladığında, sigorta bile attığında hissediyorsun. Belki giriş çıkış saatine karışan kimse yok ama babam yanımda olsun da, varsın karışsın diyorum içimden.

Bazen nasıl istiyor canım, bi sarılsam da yanaklarını mıncırsam diye. Hep arkadaşım gibidir o benim. Her sıkıntımı anlatıbilirim ona. Birlikte maç seyrederiz, yorum yaparız falan. Zamanında çok erkek çocuk istemiş ama pek yokluğunu hissetmiyordur herhalde. Eheh:)

Bebişim ya bi de evet'i işaretlemiş her seferinde. Ben olsam arada kıllığına hayır işaretlerdim. Ama bi kez daha anladım babamı çook seviyorum. Mektubu okur okumaz da gittim sıkı sıkı sarıldım. Bunu her zaman yapamıyorum, bulmuşken kaçırmayayım dedim. Siz babanızla aynı evde kalıyorsanız, gidin sımsıkı sarılın ona. Bir de unutmayın, şimdi Pollyanna falan diyebilirsiniz ama, yaptıklarınıza karışıyorsa, eve girme çıkma konusunda müdahale ediyorsa inanın sizi çok sevdiğinden, gözü gibi sakındığından:)



2 yorum:

  1. çok güldüm valla :)) bi de "evdeki kızın.." diye not düşmüşün ya çok tatlı :))

    YanıtlaSil
  2. aşağıda "evet, hayır" şekilleri çizmen çok tatlı olmuş aynı benim küçüklüğüm :D

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;