19 Ocak 2013 Cumartesi

Ben Geldim vol.18235

Ben geldim! Yalnız fark ettim de son bilmem kaç yazım hep ''ben geldim ben gittim SA AS AEO'' şeklinde ahah. Ancak zaman buluyorum ya. Sınavlar yeni bitti, tam akşamında zırt diye uçtum geldim evime. 2,5 ay olmuştu. Uzuunca bir ara vermiştik. Özlemişim herkesi, her şeyi.

Mailler falan geliyor, twitter'dan dürtenler oluyor ''niye az yazıyorsun bu kadar'' diye. Aslında sınav haftalarında bile bilgisayarın başında oldukça vakit geçiriyorum. Hem çeviriler, hem de ara sıra 1-2 bölüm dizi atarken. Ama Allah sizi inandırsın klavyeye basmaktan tiksinebiliyorum bazen. Ellerimin nasır tuttuğu oluyor diyeyim gerisini siz hesap edin.

Tatil de 15 güncük. Son 20-25 gündür aralıksız ders çalıştığımı hesaba katarsak sanki bir haftasonu tatiliymişçesine kısa geliyor. Milletinki en az 1 ay. Ananu satayum bu nebçim okul:(

Yine her zamanki gibi onu bunu gör, iki üç sezon dizi izle derken bitecek, hurraa yine okula. Zaten tatilde olsam da freelance mağduru olmaktan kurtulamadım. Alt yazı çeviriyorum bu ara. İzlemediğim dizilerinkiler geliyor lan şansa hep. Bilmediğin diziyi tekrar tekrar izle işin yoksa. Bu gidişle bir ''nazo82''olucam çıkıcam ahahah. Ama dizinin sonuna nickimi yazıyorum sadece o kadar. Yok e mailmiş, twitter adresiymiş apaçilikler yapmıyorum. Millet yakında telefonunu verecek lan dizi çeviriyor diye. Nickimi de kimse bilmiyor. Bende saklı. Sormayın söylemem. Sonra uğraş milletin şurayı niye şöyle yaptın, bunun alt yazısı niye gecikti dırdırıyla. Oldu annem.

Anlatacağım çok da bir şey yok valla. Tatil bitince elimde bol bol malzeme olur. Ne zamandır nerelerdesin dediniz diye bir görüneyim dedim. Öpcükler hepinize!

2 yorum:

  1. Duzeltme: Anangi satayim bu ne biçum okul

    YanıtlaSil
  2. ahaha nazo82 olucam yakındaya sesli güldüm baya :D
    ben de bi ara çevirmeye çalıştım ama baktım ki türkçealtyazı.org'da "film izlemek için yeterli ama pek yeterli de değil hani" diye etiketlemişler bi altyazıyı.. neyse izleyeyim dedim bi baktım gram hata yok. meğerse ayrıntııyı okumamışım "imlâ hataları vardır." yazmasın mı.. o a'da şapka olsa nolur olmasa nolur :D:D boşver, nickin gizli kalsın.. inşallah bigün bitirebilirsem çeviriyi ben de gizliyim hatta.

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;