7 Aralık 2012 Cuma

Arkadaş Grubunun Olmazsa Olmazları


1-''EE hadi kalkın bişeyler yapalımm'' diye darlayan kuduruk: Öyle bir tiptir ki bu, iki dakika yerinde otursa birilerinin gelip götünü keseceğine inanır. Onun parası hiç bitmez, kası, eklemi yoktur. Ağrı denen bir duyguyu vücudunda barındırmaz. Son nefesine kadar gezer, he desen sokakta yatar. Katıksız MAL.



2-''Pff bnm canım hçbişey ypmak istemiyo:s'' diye nazlanan uyuşuk: Buna da 1 numaradaki arkadaş iki el kol sürsün Allah rızası için ya. İnsanı yaşamaktan soğutur, ciğerini soldurur. Üstüne toprak atsan 10 yıl gıkını çıkarmadan uyur. Bunların dünyaya geliş amacının ne olduğuna 100 yıldır bilim adamları bile açıklık getiremedi. Millet böyle gereksiz tipleri neden yanında taşır hiç anlamam.



3-Etkisiz görünüp aslında çok etkili olan: ''Ya bugün bi sinema yapalım. Hangi filme gitsek?'' diye sorarsın, ''Hepsi olur ya bana hiç fark etmez'' diye kuğul tavırlara bürünür. Ama içinden ''Allaam nolur benim istediğimi seçsinler'' diye 3 kulu 1 elham okuyacak nerdeyse. Oldu da bunun istemediği filmi seçtin; ''ya bence o olmasın ya'' diye önce yavaştan baş kaldırır. Ola ki sallamadı kimse, o zaman çirkefleşme hızını varın siz hesaplayın.



4-Mali işler sorumlusu: Üniversiteli dediğin, her ayın 7'sinde aldığı bursu 10'una kadar bitirip kalan 27 günde aç gezen kişidir. Allahın emri. Hal böyle olunca paralar suyunu çeker, o ondan alır öbürü öbürüne verir. Çoğu zaman da kimin kime ne verdiği unutulur. Veresiye defteri tutacak değiliz ya. Ama sana borcu olan insana da gidip ''senin bana 10 TELA borcun var'' denmez liseli gibi. Ama bu bahsettiğim kişi, artık evde hesap mı tutuyor ne yapıyorsa, 5 kuruş hakkın geçsin onu bile hesaplar. Aslında bu tiplerin olması iyi oluyor, sen ağzını açmana gerek kalmadan senin borcunu başkasına paşa paşa ödetiyorlar. ARO! ahah:)



5-Eli işte gözü oynaşta olan, fark edilme meraklısı: Bunun da cebinden ruju, çantasından aynası eksik olmaz. Nihayetinde hiçbirimiz paççoz gibi gezmekten zevk almıyoruz da, batak oynarken açıp lip stick sürene de ben gülerim ya. Sürekli mekana giren çıkan erkeklerdedir bunun gözü. Kalabalık bir ortamda durup dururken sansasyonel hareketler yapar, insanların onu süzmesinden beslenir adeta. ALLAHIM SEN KORU YAREBBİM



6-Grubun mezarcısı: Her arkadaş grubunda illa ki elini cebine atmayan biri vardır. Her yemeğin sonu, her paketin son dalı ona bırakılır. Hiçbir zaman bozuğu olmaz. Aslında bütünü de olmaz da, ''200 liralık banknottan aşağısı bana bozuk yeaa'' ayarında caka atar. Bunlara belediye baksın:s



7-Her eve lazım: Grubun işlevsel elemanıdır bu. Eli öpülesi kişiliktir.Bundan iş iste, kendi işi gibi yapsın. Hatta kendi işi olsa bu kadar sahiplenmez. Bunlara çocuğunu bile bırakacaksın. Ama abartıp hamal gibi de kullanmamak lazım tabii. Utanmasa donunu yıkatacak bazıları da. Suistimal etmeyelim piliz:( Kurban oldumun ya, allah başımızdan eksik etmesin.


Her şeye rağmen, arkadaşlık dediğin de böyle birbirini farklı yönlerle tamamlayınca güzel. Yoksa her şeyimin, bütün görüşlerimin bire bir örtüştüğü insanla ne yapayım, sıkılırım ben. Benim aklıma bunlar geldi, sizde de varsa bişeyler paylaşın:)

9 yorum:

  1. yeminle 7. maddede kendimi gördüm bacım. ^.^ARO kere ARO.

    YanıtlaSil
  2. grubun yorumcusu: her gelenin gecenin gecmeyenin kıyafetine cantasına ayakkabısa yorum yapanlar dernegı baskanı.eglencelidirler coğu zaman.
    yazan: bağğyan:D

    YanıtlaSil
  3. ya bu sıçmalı kaleci denen karakterless, pompa house'da çay doldurmaya aciz bir adam, burada kendini övmüş :s:s:S.s - Mezarbakar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pompa hauzda hep keroyu çalıştırıyosunuz hiç tasvip etmiyorum:(

      Sil
  4. "onun parası hiç bitmez" ahaha burda kahkaha attım ben :D cidden var öyle bir tip.

    ama ben hangisiyim çözemedim hepsi miyim acaba neyim :p

    çok tatlı bi yazı olmuş bu :)

    YanıtlaSil
  5. e valla dediklerin genel olarak doğru. bunu bize çarpıcı olarak anlatmış olmanda ayrı bir güzel olmuş. e ne diyelim eline sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlı bir yazı olmuş.
    Ben en çok uyumlu olanını seviyorum. kararsız olmasın sanırım bendeki acelecilikten ötürü :S
    3'e güldüm ben de :)

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;