16 Kasım 2012 Cuma

Ne Var Ne Yok vol.5

Yine sınav sonrası yaymakla geçen bir haftanın sonuna gelmiş bulunuyoruz sayın seyirciler. Şimdi beni yeni okumaya başlayanlar saf saf ''ne yinesi lan, iki vize bi final işte'' falan diyecek de öyle değil annem, her ay sınav oluyoz biz. (Ben sordum sebebini, bok varmış öyle dediler.)

Neredeyse her ayın ilk iki haftası işle güçle uğraşarak, filmdi kitaptı vakit öldürerek, 3. haftası yavaştan not okumaya başlayarak, son haftası da kıçları tutuşturup, dünyayla bağlantıyı kesip tam gaz çalışarak geçiyor. ''amaan vize düşükse finalde toparlarız yea'' genişliğini gösterebileceğim bir üniversite hayatım yok lan, bi tek onu ezikliği var içimde. Hep sınav hep sınav:(

Ama o 1-2 haftayı full stresle geçirip, optiği verip sınavdan çıktığım andaki huzuru, sinir boşalmasını, o mutluluğu size tarif etmem mümkün değil yani.

Kendimle ilgili sevmediğim özelliklerimden birisi; zaten bir elin parmağını geçmeyecek kadar olan boş saatlerimde verimsizlikten geberiyor olmam. Yahu arkadaş millet bir oturuşta 5 film izliyor; ben önceki gece Brokeback Mountain'ı açtım, bu gece hala media player'da o var ve 45 dakikası kaldı. Rezillik diz boyu yani.
Ciddi bir işse, çeviri yapıyorsam, ders çalışıyorsam masadan saatlerce kalkmayabilirim ama boş boş takılıyorsam konsantrasyon, disiplin sıfır ya. Dün üst üste 3 bölüm dexter izlemek hayatımda yaptığım en büyük catch up'tı sanırım. Havaya girip keko gibi önüme gelene anlattım ahah.

Babam der hep senelerdir, iki işi aynı anda yapmaya çalışma diye. Oks'ye hazırlanırken televizyon karşısında test çözerdim bi ara. Nelerle vazgeçtim o huyumdan bi bilseniz. Tam bir ''multitasking'' dilencisiyim. Aynı anda dizi izleyip, maç skoru takip edip yemek yapmışlığım var ya. Neyin peşindeysem artık. Her şeyi üst üste bindirme gibi bi huyum var. Bir an önce yapayım bitsin rahat edeyim kafasındayım. Sabah okula hazırlanırken de mesela, kalkıp su koyuyorum, o kaynarken ekmek kızartıyorum, o kızarırken giyiniyorum. Eyeliner sürüyorum, o kururken allık sürüyorum vesaire vesaire. Anlatırken yoruldum yemin ediyorum.

Sabahları hazırlanmam 15 dakika sürüyor olabilir, cazip geliyor kulağa ama ben yaptım diye siz de yapmayın. Unutkanlıklar çok oluyor çünkü. Geçen gün evden çıkarken kapıyı kilitlemişim, anahtarı üstünde bırakmışım. Asansör beklerken bi baktım benim evin anahtarı bana el salıyor ordan ''sen naabıyon gerizekalı'' dercesine. ''Aşık falanım herhalde ya, kıps:))))))))''

Böyleyken böyle yani a dostlar. Şu ara çeviri az geliyor, gelse de çerezlik çocuk kitabı falan geliyor. Okuldan sonra sık sık kitap okuyorum. Filmi diziyi maçı geçtim, yemek yerken Esra Erol'a bile bakıyorum arada. Yürüyorum koşuyorum spor yapıyorum. Sonra da gelip-ayıptır söylemesi-çift kişilik yatağımda döne döne, fosur fosur uyuyorum yorgunluktan. Kafam rahat çok şükür.

Bol bol akraba münasebetlerinde bile bulunuyorum, hatta geçenlerde zorla teyzemin 60+ gününe bile götürüldüm. Kimisi kadın doğumcu olmama karar verdi, kimisi çocuk doktoru. Ben de ''hmm kıfsmet'' diyerek içimden hepsine nah çektim. Hayatta seçmeyeceğim iki anabilim dalını döşediler bana resmen, oldu canım.

Sırf boşluğumu anlatmak için bile hayvanlar gibi yazdım yine ya. Sonuna kadar okuyup bana dayanabilenler ''ADAMIN HASOSU'', amaan çenesi düşmüş bunların diyenler de ''ALLAHIN KEZOSU'' olsun:( Artık iki hafta sonra sınav haftasında kapıya dayanmış yumurtamı alır gelirim, bi yazı daha attırırım bilinmez. O zamana kadar kendinize iyi bakın!

8 yorum:

  1. Her yeni yazdığında resmen heyecanla okuyorum yahu yana yakıla yeni yazılarını bekliyoruum resmen !:) ve her yeni yazı yetmiyo 2 kez okuyorum üstüne yetmiyo bütün blogu tekrar tekrar okuyorum bi insan hiçmi sıkılmaz vallahi ben sıkılmıyorum :) daha sık yazsan süper olmazmıı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa çok teşekkür ederim ya elimden geldiğince ayda en az 2 yazı yazmaya çalşıyorum ama her zaman fırsatım olmuyor:( ben yazmaya sen okumaya devam diyelim o zaman:))

      Sil
  2. Twitter'da attığın linki gördüm ve ilk defa girdim bu sayfaya. Aslında bir hiç olan birçok şeyi bu kadar dolu dolu anlatman ve anlatırken eğlenmen,eğlendirmen gerçekten harika. Bir sonraki yazıyı heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. guzel yorumun için sağol da, bir ''hiç'' olarak nitelendirmen biraz talihsiz olmuş ya sanki:)

      Sil
  3. Hiç kelimesi hata olmuş kabul ediyorum. Yazıyı okuduktan sonra sıcağı sıcağına yorum yapma çabasının heyecanı diyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi bakalım o zaman, teşekkürler:))

      Sil
  4. Sen hisli yazmaya devam et, ben hiç'li okuyayım. Eline sağlık, iyi geceler :)

    YanıtlaSil
  5. merhaba bloguna keyifle üye oldum,bana da beklerim umarım sende izleyici olursun sevgiler

    http://burcinkuran-wonderlust.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;