29 Ekim 2012 Pazartesi

Geldim Gidiyorum

Yine bir Samsun'a dönüş günü. Kafamda yine karmakarışık düşünceler. Bayram boyunca İstanbul'da yattım kalktım, gezdim tozdum, maça gittim, sevdiklerimi gördüm, el bile öptüm ve tabii ki kavurma yedim eheh:)
Ama her sayılı gün gibi bu da çabucak bitti lan.

Fazla toparlanacak bir eşyam yok zira her şeyi bavuldan kullandım yine ahah. Haydi 10 gün neyse de, koskoca 2,5 aylık yaz tatilinde bile o bavulu boşaltmadım:) Bavuldan kullanınca o buruşuk bu bilmem ne derken kıyafetler yarı yarıya azalıyor gerçi. Ben yapıyorum ama siz yapmayın:(

Uzuun zaman sonra otobüsle gidiyorum. Tatil dönüşü olduğu için de otobüs terminali üniversite kampüsüne dönecek kesin. İnişte servis bulursam öpüp başıma koyucam. 10 saat yolculuk nasıl geçecek hiç bilmiyorum ama 10 günü bile yedim ya şurda, o haydi haydi geçer. Samsun'a inip eve uğrayıp dooğru okula geçicem bi de. Öğlen 3'e 4'e kadar nasıl geçecek o okul hiç bilmiyorum. Ama arkadaşlarımı da özledim be. Oranın goygoyu da ayrı güzel:)

Samsun'daki internetim kotalı olduğu için yine gider ayak torrent abanmalarına başladım. Ulan 12-13 tane dizi izliyorum(sayısını ben de tam bilmiyorum) ama arkadaşlarla dizi muhabbeti açılınca yok friends izliyor musun, yok house yok bilmem ne. Yok bi de Lost anasını satıyım. Az yenilikçi olun la. Pretty Little Liars hayvanlar gibi tatil yapıyor, 2 ay bekledik 1 bölüm yayınladılar, şimdi ocağa kadar beklicez öbür bölüm için. Merak ettirdiler ettirdiler, ağzımıza sıçıp bıraktılar resmen. O bitince ondan boşalan gerilim kontenjanını American Horror Story ile doldurdum ben de. Geçen gün gaza gelip 6-7 bölüm peş peşe izledim. Bilgisayarın başından kalktığımda bacaklarım uyuşmuştu öyle söyleyeyim. Timeline'da da felaket bir Homeland geyiği dönüyor. Onu da indiriyorum şu an. Hard disk'e tası tarağı toplayıp gidicem:(

Muhabbet olsun goygoy yaparız diye How i Met'e başlattılar beni. Bi baktım 20-25 dakikalık bölümler, hem komedi istiyordum artık gerilim izlemekten altıma sıçıcam neredeyse, çıtır çerez gibi gider kanımca.

Yine ne var ne yok derken konu dizilere geldi lan. Ben bunların hepsini izlemeye kalkarsam yerime okul okuyacak birini bulmam lazım:( Zaten kasımın 9'unda da sınav var, ders aralarında, yemek yerken falan araya sıkıştırırım ben onları.

Böyle işte tatlı su çakallarım. He bir de, ben ailemden asyrı yaşıcam yeaa falan diye yırtınmayın, kıymetini bilin. İki şehirde birden yaşamak biraz macera dolu evet ama pek hoş bir şey değil. 2-3 yıldan sonra ''böyle aşkın ızdırabını..'' ya dönüyor olay. Hepinizi öperünk!

3 yorum:

  1. öyle bir yazı ki dizi izlemeye özendirdi beni :)

    otobüs yolculuğun çok güzel geçer umarıım. ben hasta oldum bloglara daldım bu yazıyı da okumam çok hoş oldu tatlı su balığım :)

    YanıtlaSil
  2. izle kuşum izle vallahi televizyondan hayır yok kendin pişirip kendin yiceksin:)

    YanıtlaSil
  3. Bloglar Yarışıyor ile blogunuzla şöhret sahibi olmaya, ödüller kazanmaya hazır mısınız? Bu yılda sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı düzenliyoruz. Başvurularımız 30 Kasım tarihine kadar devam edecektir. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    Teşekkürler!


    Web: http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net




    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;