8 Eylül 2012 Cumartesi

Pff Çk Skldm Bn:S:s:S

Sevdiğim bir işle saatlerce uğraşıp mutlu olabilen bir insanım. Gerçekten yapmaktan zevk aldığım bir şeyle meşgulsem ev yansın, zil çalsın, su bassın ruhum duymaz. Çok ender sıkılan bir insanım. ''pff skldm bn yhaa'' triplerine girmem için gerçekten ağır sıkılmam lazım. Ama kendi kendime yetebiliyorum çok şükür, kimseyi darlamadan, annemin paçasını çekiştirmeden, insanları telefonla taciz etmeden. Ne mi yapıyorum?

1-Temizlik: Dünyanın en güzel detoks yöntemi sanırım. Özellikle sinirliysem, gecenin bir yarısı toz aldığımı bilirim. Başlarda rahatlama yöntemi olarak temizliği seçtiğimden dolayı kendimi bir numaralı varoş ilan etmiş olsam da, haksızlık yapıyormuşum onu anladım. Hem iş yapıyorsun, hem kalori yakıyorsun fiyuuuv! Normalde çok da tercih ettiğim bir müzik değil house ama şu parça temizlikle süper gidiyor: http://www.youtube.com/watch?v=FmUMhaA-cjY
Favori lavabo ovma şarkım. Bir gaza getiriyor ki anlatamam. Ellahım niye böyle zevklerim var benim:(

2-Ebay: Geçenlerde twittera da yazdım. Ekmek verin su verin, önüme de ebay açıp koyun 1 hafta gıkım çıkmaz valla. Satın almak şart değil(yalan), sadece bakınmak bile güzel. Bazen ''lan bunu bu fiyata satıp nerden kar ediyor bu herifler'' diye aklım çıksa da bayılıyorum. Ebay'de surf yapmanın bokunu çıkarmıştım bir ara, tutmasalar 10'lu mikrofiber cam bezi alacağdım:( Ama 10 tanesı 3 dolardı ve free shipping'di. Bak ya üzüldüm yine:(

3-Temple run: Ayfönde favori oyunum. Sevmiyom ben öyle taş at kuş vur falan. Bir ara o kadar kaptırmıştım ki koşarken kalori yaktığıma falan inanıyordum az kalsın ahah. Sabah sporumu dolmuşta okula giderken temple run ile yapıyordum. (rekorum 38 milyon HODRİ MEYDAN)

4-Formspring: Yanlış duymadınız. Evet formspring. Bir ara ne çılgınlıktı lan. Patır patır link düşerdi taymlayna. Kullanmayı sevmiyorum, hem soru sorma hem sordurtma bazında. Ama millete sorulan soruları okuyup eğlenirdim epey. Sonra ''CNM BAKİRE MSN :S'' den başka soru düşmemeye başlayınca takılmayı bıraktım. Hayırlı gavatlıklar anonimlercim.

5-Dizi indirmek: Sadece indirmek, izlememek. Stokta hiç başlamadığım sürüyle dizi var. Hard disk coşmuş durumda. Sürekli forum tararım yeni ne var diye. Fazla overrated dizileri izleyemiyorum ben, ortalık spoiler kaynıyor dost var düşman var. İpucu vermesinler diye kimseyle kritik de yapamıyorsun içinde patlıyor. E ne anladık öyle işten? House, himym, friends gibi dizilere başlamayı hiç gözüm yemedi şimdiye kadar. Geriden gelmeyi sevmiyorum sanırım, türk dizisi gibi yayınlandığı gün izlemeyi seviyorum daha çok.

6-Yemek kitabı karıştırmak: Yanlış anlamayın, sadece karıştırmak. Yapmak değil:( Tarif listesinde evde olmayan bir tane bile madde görürsem acımam çeviririm sayfayı. Hani gideyim markete alayım falan hiç öyle eforlar sarfedemem. Allah da böyle vizyonsuz yaratmış:(

Aklıma bunlar geldi şimdilik. Bu arada düşündüm de alışkanlıklarımız epey değişmiş. Şuraya yazdığım 6 maddenin temizlik ve yemek dışında hepsi bilgisayar/telefonla yapılacak şeyler. Eskiden böyle miydi? Dışarı çıkardık, evcilik falan oynardık:( En kötü babamı darlardım sinemaya gidek diye. Kendi kendimize yetebiliyoruz belki ama teknoloji olmasa yine sap gibi kalıcaz ortada, çok aşikar.





3 yorum:

  1. temple run da 38 milyon nedir? 1milyon yaptim ve biraktigmda zirvede biraktim zanmistim.moralimi bozdun .s.s

    YanıtlaSil
  2. Teknoloji yetmiyor sıkılmamaya valla, sadece bir süreliğine idare ediyor seni ağır sıkılmalarda. Hepimiz esiriyiz o ayrı:)

    YanıtlaSil
  3. evde olmayan malzemeyi görünce devamına bakmama sorunsalı bende de mevcut =) vaay be bir ben değilmişim

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;