31 Ağustos 2012 Cuma

Ben Bile Nazara İnandım Ya...

Okul tatile girsin İstanbul'a gel, daha ne oluyoruz diyemeden ayağı sakatla.
1 hafta yatışla yırt, ayaklan, tatile git.
Tatilden dönerken arabada klima tekmeyi bassın, grip ol.
Daha gribi kabullenememişken sağ kulağın tıkansın, ses duymasın, çeneni bile açama.

Evet sayın seyirciler; bunlar herhangi birine ettiğim beddualar değil, bizzat kendi yaşadığım, 2 ay boyunca İstanbul'da başıma gelen şeyler. Ulan sen senenin 9 ayını Samsun'da bir an önce okul bitse de gitsem diye geçir, sonra İstanbul'a gel burnun boktan çıkmasın. Sakatlamadığım bir uzvumun kalmadığı konusunda hemfikiriz dimi?

Nazara mazara inanmazdım ben. Elin iki kıytırık bakışıyla mı hastalanıcam, der dururdum. Ama artık inanıyorum kardeş. Hem de dibine kadar inanıyorum. Ayağı kırmadan önce bir cenazeye katıldık, bütün eş dost ordaydı. Epeydir beni görmemiş insanlar da vardı, ''ayy sen ne kadar güzel olmuşun(ehi), ayy bu şimdi daktır mı olcek, ne kadar zayıflamışsın sen böyle naptın?'' Ebeninkini yaptım afedersin. Süze süze kırdınız bacağımı:(

Valla piyasa hakkında fikrim yok ama ucuz bişiyse kurşun döktürebilirim. Kapıma domuz yağı sürmeye, çantamda keçi boynuzu taşımaya kadar götürebilirim olayı. İnanırsam da böyle bokunu çıkararak inanırım, hiç gocunmam.

Fiziksel olarak çöküşte olsam da hayatımda yolunda giden şeyler de yok değil hani. Şu blogda bir kere bile gönül işlerimden bahsetmedim, en fazla ''aşk hayatım yine loserlar loser'ı'' yazmışımdır, ama nazar değmesin şu ara mutluyum anacım:) Buna da nazar değdirirseniz çocuğunuzu kaçırırım kötü niyetli akrabalar!

Bu arada hala pretty little liars'ı bitiremedim ama nasıl baydı belli değil arkadaş. Gossip Girl bile daha güzeldi. Sırf ne giymişler ne içmişler için izliyorum. Yoksa bir cacık olmaz, liseli dizisi.

Bu sene yaz bitse de eylül gelse dedim şu evi yanasıca Dexter yüzünden. 7.sezonun trailer'ını döndürüp döndürüp izliyorum sapık gibi. Başlasın artık yeter bu kadar yatıp kıç büyüttükleri! Dexter başlayana kadar Breaking Bad yeni sezona takılıyorum. Özlemişim Mr.White bebişimi.

Glee'ye başladım, 7-8 bölüm sonra içimi baydı. Her yerinden ergen fırlıyor. Bir High School Musical, bir Camp Rock havaları var. Biz böyle şeyleri lise 1'de izlerdik. Açmadı yani beni ama seveni de çok. Tırtlık bende mi acaba?

Şuraya da ne zaman yazı yazsam, hayatımdan bahsedeyim derken dizilere kayıyorum hep. Yaz aylarında sürüyle boş zamanım, yanımda sürekli gezdirdiğim bir bilgisayarım olmasına rağmen benden ağır ilerleyen yoktur. Nasıl bir psikopatsam dizileri ders aralarına, sınav haftalarına sıkıştırıp izlemekten zevk alıyorum. Böyle boş beleş takılınca, ''amaan şimdi kim izleyecek sktiret'' gibi bir ruh haline bürünüyorum. Neyse okul açılsın da sıkışık sıkışık, sınırlı kotamla izleyeyim. Malım çünkü ben:(

16 eylül sabahı da Samsun'a dönüyorum:( Uğruna İstanbul'da kalmak istediğim kişiler olsa da, biraz daha tatil yaparsam ülser, kanser falan olucam herhalde bu gidişle. İşimin gücümün, uğraşımın olması bana en büyük ilaç.


Hepinizi öperim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;