18 Temmuz 2012 Çarşamba

Kimle Olur Kimle Olmaz?

Twitter'da aforizmaları tespitleri yaza yaza bitirdik, artık kalıplar, hashtagler üzerinden yürüyoruz bildiğiniz üzere. Son zamanlarda kadın erkek hepimizin diline dolanan ''...ile olur'' kalıbını o kadar benimsemişim ki onlarca twit atmışım bu şekilde. Her ne kadar bu yazdıklarımı göz ardı edip en boktan adamlara aşık olmayı becersem de, amma da kriterim varmış yahu dedim ve hepsini bir araya toplayayım, gülelim istedim:)

Beşiktaşlı olanla olur.

Saçı kısa olanla olur.

Kirli sakalı olanla olur.

Armani code sürenle olur(ölümüne olur!1!!1).

İyi geceler mesajı atanla olur.

Evin dünyanın bir ucu bile olsa üşenmeyip bırakanla olur.

Annesi mantı açanla olur.

İddaa oynayanla olur.

'Kız kısmı iddaa mı oynar yeaa' demeyenle olur.

İlacını, üşümeni terlemeni takip eden, rahat ettiricem diye parçalananla olur.

Pintilik yapmayıp klimayı son ayar açanla olur.

Oduncu gömleği-şort-toms giyenle olur.


Gelelim olmaz'lara...

Nerdesin, napıyosun, ne yedin ne içtin diye darlayanla olmaz.

Arkadaşının sevgilisinden bile kıskanacak derecede manyamış olanla olmaz.

Eve bırakacağına ''gidince çaldır'' diyenle ömrübillah olmaz.

Bilgisayar oyunu sevmeyen, topla maçla alakası olmayanla olmaz. O ne la öyle?

Kısa kollu gömlek giyenle olmaz.

Mekana oturunca cüzdanı anahtarı telefonu masaya kule yapanla olmaz.


Böyle yani, onla olmaz bunla olur diye kendime göre adam bulamıyorum şu üç günlük dünyada. Erkeklerin kriterlerinden kaçına sahibim orası da ayrı bir tez konusu tabii, ama olsun lan. Eğleniyoruz fena mı? :)

8 yorum:

  1. kabul ediyorum ki son olmaz güzeldi =)=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bitirişi özellikle onla yaptım:)

      Sil
  2. Yaş ilerledikçe bunlar hep yer değiştirecek. Aslında o da olur, bu da olur diye =)

    YanıtlaSil
  3. Bencde yasla ılgıılı bı mesele ama bı iş arkadaşlar

    YanıtlaSil
  4. Ceren döktürmüşsün gene!!! Eywallah.

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;