31 Temmuz 2012 Salı

Anne Ben Gazi Oldum

İlk defa kafamda bu kadar çok şey var ve klavyeye dökmekte bu kadar zorlanıyorum. Garip duygular içerisindeyim çünkü. Twitter'dan takip edenler bilir, ayak bileğimi sakatladım:( Üstelik büyük ihtimalle bundan 5 yıl önce bağları kopardığım yerden burktum. Koruda koşuyorken bir ağacın köküne takılıp düştüm. Kulağımda son ses müzik olmasına rağmen kırrt diye ses duydum inanın. Kulağımdan gitmiyor hala.

Acile gittik hemen. Kırık falan yokmuş allaha şükür. Kırık olmayan ayağı da atele almıyorlarmış. Beş sene önce bağları kopardığımda 20 gün alçılı yatmıştım. Tabii ki istemiyorum alçıyla yatmayı ama ya iyileşmesinde sorun olursa diye aklım kalıyor.

Beş sene önce yine yazdı. Hazirandı sanırım. Bir insana beddua edecekseniz bunu söyleyin. Yazın alçıyla yatsın deyin. Dizine kadar deliler gibi terliyorsun, banyo yapamıyorsun, evin içine tıkılısın. Gerçekten sınandığım dönemlerdi.

Neyse ki okulum, işim gücüm yok. Okul zamanına denk gelse ne yapardım düşünmek bile istemiyorum. 1-2 hafta dinlenerek atlatırım gibime geliyor. Ama kafam feci karışık. Bir yanım neden hep beni bulur diyor, bir yanım ya kırsaydın, ya uzvunu kaybetseydin, ya daha da beteri olsaydı diyor. Yine ucuz atlattık yani.

Şu an en zorlandığım şey ayağımı sürekli havada tutmak. Hele ki uyurken hiç rahat olmuyor. Bir de bünyeyi bu kadar spora harekete alıştırınca full time oturmak garip geliyor, kilo almadan atlatsak iyi yani. Neyse çok sızlandım, başa gelen çekilir:)

Tabii bu arada bir sürü boş zamanım olacak. Dizilerimi bitiricem, hatta yeni bişeylere de başlarım herhalde. Şansa olimpiyatlar var da oyalıyor epey. Artık kitap, gazete, dergi televizyon derken her an bir popüler kültür bombasına dönüşebilirim:) Bana dua edin de bir an önce ayaklanayım, öpücükler!

3 yorum:

  1. Geçmiş olsun, Allah en acilinden şifa versin..

    YanıtlaSil
  2. "Kirilsa duramazdin" diyen oldu mu merak ettim :). acil sifalarr

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun, bir an önce iyileşirsin umarım.

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;