21 Nisan 2012 Cumartesi

Ne Var Ne Yok vol.3

  Şu sıralar naptın nettin derseniz diye bi' özet geçeyim dedim.

^^Aslında bu satırları İstanbul'umdan, evimden yazıyor olacağdım ama okul tutturdu 25'ine sınav koyucaz diye. Sonra gittim ayırtılmış bileti yaktım. Dün bi' baktım ki duyuru yapmışlar; 25'indeki sınavı 2 mayısa erteledik diye. Ulan şimdi güler misin ağlar mısın? Burda kaldığımla kalakaldım. Neyse bir sürü işim var yapmam gerekeni onları hallederim ben de.

^^Bugün bütün evi kırkladım. Hatta kesmedi evin dışına çıktım balkonu da kırkladım. Bence şu dünyadaki en zor meslek ev hanımlığı. Doktorluğun tahtını devrediyorum kendilerine. Oy belim:(

^^Evi temizleyince, çiçek böcek işlerine de merak saldım. Bugün gittim saksı, toprak, begonya, 11 ay çiçeği(wtf?) vesaire bir sürü şey aldım. Ekicem biçicem gari.

^^Sınav daha yeni bitti, bir sonraki de 10 mayısta diye ipini koparmış danalar gibi geziyoruz, yiyoruz içiyoruz. 2 hafta önce gittiğimiz Trabzon gezisinden sonra fazla oksijen kafa mı yaptı nedir, bu gece barda gönlüm hovarda stayla dolaşıyoruz. Hayat güzel lan. Acısı bir şekilde çıkacak ama dur bakalım.

^^Kültür sanat da paçalarımızdan akmaya devam ediyor. Geçen hafta operet izledik, ay sonunda da konsere gidicez. Gerçi ben operetin olduğu gün hem sınava girip sonra da 3-4 saat çeviriye hallendiğim için bi' 15 dakikasını uyuyarak geçirmişim öyle diyolla. Çok utanıyorum kendimden:(

^^Kendime çokzel konser biletleri aldım. Gitmek istediğim bir sürü konser var. İstanbul pek şukela bu yaz. Caz festivali de var, Feist'in biletleri alındı bile dün. RHCP'ı da cebime attım tabii ki. Yalnız şunu anlayabilmiş değilim bu yazın favori konser mekanı neden Santral? Kıç kadar yerin neresine sığıcaz çok merak ediyorum. Yer kıtlığı var sanki memlekette. Yazın bütün stadlar bomboş yap orda geniş geniş?

^^Dizilerden acayip geri kaldım çok mutsuzum. Başlasın diye yırtındığım Shameless'ın 2.sezonu başladı da 13 bölümü çekildi bile, ben hala 4'teyim. Californication, Spartacus, Breaking Bad'den hiç bahsetmiyorum bile. Onlardan bölümü geçtim sezon olarak gerideyim. Şunları biri indirip alt yazı ayarlayıp getirse ne güzel olur, oh mis.

^^Bu aralar vizyon tam ayarında. Nazar değmesin çok güzel filmler var. En son Amerikan Pastası'nı izledim, sırada da Battleship var. Amerikan Pastası her zamanki gibi gülmekten alta işetenden. Gidiniz! (Jim'cim çok tatlı çıkmışsın canım benim annene babana selam)

^^Bu aralar da Twitter'ı bi ayrı seviyorum. Benim twitler o dergi senin bu gazete benim salınıyorlar sağda solda. Güzel bir duygu ne bileyim. Kesip saklıyorum falan. Anı hep anı. Bu arada bütün fotoğraflarım basının elinde bu yüzden o pek hoş değil:p

^^Arkadaşla Trabzon-Fenerbahçe maçına gitme planlarımız var. Aslında normali, benim bugünkü Trabzon-Beşiktaş maçına gitmemdi ama alınmayın renkdaşlarım da bize de gelen geçen çaktı anasını satayım. Ben ne yapayım daha bu sezon Beşiktaş'ın maçını izleyip? Bak zaten yine yenildik, iyi ki gitmemişim.


9 yorum:

  1. süper bi özet olmuş harbiden :)
    californication'ı seviyonmu yaa ben bi ısınamadım o diziye ilginçtir ..
    nası dergilerde twitlerin neden gazetede dergide ki ? geri mi kaldım ben yeaa ?

    YanıtlaSil
  2. ben seviyorum ya hank bebeyimi:D
    aktüel'de çıktı en son hani sosyal medya köşeleri var ya twitleri seçip koyuyorlar falan. onun dışında hürriyette falan çıkmıştı bi ara. seviyolar koyuyolar sağolsunlar:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peki oraya buraya çıkınca haber veriyolarmı sana twitin buraya çıktı falan diye ? benim hiç haberim yoktu haa böle şelerden :) benim twitlerim dandik gerçi ama benimkilerden de koyarlaaa mı ? :)

      Sil
  3. o hafta en çok rt alanları falan koyuyolar herhalde kriteri bilmiyorum arada tanıdık olmayan kişilerin de çıkıyor şans işi biraz. takipçiler söylüyo genelde şurda gördük falan diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anladım canım, benlik bişi değilmiş yane :D ama senin gözüküyo olman çok normal, hakediyosun

      Sil
  4. cok guzel bı ozet olmus calıfornıcatıonu bende severım :)
    bu arada blogunu yenı kesfettım, takıpteyım benımkıne de beklerım :) sevgıler...

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Sen gerçek misin yaa... Ne kadar samimisin.

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;