27 Mart 2012 Salı

İlişkiniz Gayet Tıkırında mı, Haydi Gelin İçine Edelim

Güzel giden bir ilişki nasıl bozulur? İnsan sevdiğini nasıl çıldırtır? Her şey bir anda nasıl ters düz edilir? Görelim:

Hoşuna gitmeyen en ufak şeyden pürüz çıkar. Yemek yerken senin sevdiğin şaraptan içmeyip başkasını tercih etmişse ''hmm eski sevgilin bunu seviyordu o zaman, hmm'' diye laf sokuştur.

Hiçbir zaman gülme. Komedi filmlerinde bile ağla. İllallah getirtecek kadar salya sümük gez. 

Tahammülsüz ol. Ara, açmıyorsa bir daha, açmıyorsa bir daha... Sakın bakınca görür diye mesaj bırakmayı deneme. En az 25 cevapsız çağrı olsun o telefonda.

İnanma. Tuvaletteyim dese bile, evde annemlerle televizyon izliyorum dese bile. Fotoğraf iste, olmadı skype, olmadı kalk git yerinde gör.

Bugünde kalma. Ya sürekli geçmişe dönüp ettiğiniz kavgaları, yaptığı hataları hatırlat; ya da sürekli geleceğe bakarak ''biz ne olucaz? ciddi düşünüyor musun?''  yoklaması çek.

Üşen. Uyuşuk ol. Ne eve çağırıp makarna yap ona, ne de su isterse kalk ver. Her şeyi dışardan söylesin, kendi işini kendi yapsın.

Bile bile beklet. Randevu ver, 2,5 saat beklet. Tahammülü kalmayıp giderse de olay çıkart. Hemen konuyu ''sen artık beni sevmiyorsun''a getir.

Bunalt, haddinden fazlasını bekle. Ne söyleyeceksen en dolaylı yoldan söyle, seni anlamasını, kompleks düşünmesini bekle. Beceremezse de ''beni anlamıyorsun''a getir. Çileden çıkart. Ne yapacağını bilemesin, şaşırıp kalsın.

Baktın konuşmuyor, çok mu sessiz? Hemen ne düşündüğünü, ne hayal ettiğini sor. Seni düşünüyorum dese bile inanma, ya eski sevgilisini ya Beşiktaş'ın maçını düşünüyordur, ne olacaktı!

Akrabalarıyla iyi geçinme. Hep kendini onlarla kıyasla. Ağzından anne lafı duyduğunda ''ya annen ya ben'' ikilemi yarat, seçim yapmasını iste.,

Özel gün atlarsa kıyameti kopart. Özel günden kastım tabii ki doğum günü, sevgililer günü değil. Beraber Ortaköy'de ilk kumpir yiyişinizin bile yıldönümü var artık.

Arkadaşlarıyla irtibatı kesmeye gayret et. Erkek erkeğe dışarı çıkıcaz derse yüzünü düşür, hasta numarası yap, ağla zırla. Yeter ki çıkamasın, gerekirse kapıyı kilitle.

Farkındalık bekle. Git, rujunun bir ton koyusunu al, bir dahaki buluşmada onu sür. Ton farklılığını anlamazsa ''başka biri mi var?''a getir konuyu.

Hiç adetin olmasa bile al telefonunu kurcala. Gerekirse aç oyun oyna ama mesajlara bakıyorsun zannetsin. Güvenmediğin ortaya çıksın, delirsin.

Ve bitti. Ben yazarken yoruldum, sen de okurken yorulmuşsundur. İlişkini berbat etmek adına bu uzuuun listeyi uygulayacağına, bu listedekilerden uzak durup her şeyin tıkırında devam edişini izlemeyi denesene?

7 yorum:

  1. Cidden hay ağzına sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. vay anasını ben de 8 senelik ilişkim nie bitti diyordum 2-3 madde dışında hepsini de yapmışım! yine adamda peygamber sabrı varmış buna rağmen bırakmamış beni :)
    neyse hatalarımdan ders aldım bilinçlendim şimdiki yepisyeni ilişkimde hiçbirini yapmıyorum artık :)

    YanıtlaSil
  3. Böyle insanlar sonra kalkıyor bitmeyen ilişki yok diye felsefe yapmaya kalkıyor. Bazı kişilere herşey müstahak diyorum.

    YanıtlaSil
  4. aynen önce dönüp bi kendine bakmak gerek

    YanıtlaSil
  5. şuan bunların hepsini bir bayan olarak yaşıyorum ve yaşamaktayım...yani o bana bunları yapıyor ve az kaldı çıldırmama..lakın fark su beni bırkamıyor.

    YanıtlaSil
  6. çok yerinde bi yazı olmuş

    YanıtlaSil
  7. zaten taraflardan biri ziyadesiyle bu maddeleri uyguluyorsa ilişkinin uzunluğu sadece diğer tarafın tahammül gücüne kalmış demektir..nerden mi biliyorum..;)

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;