23 Mart 2012 Cuma

Merkez 4540: Bekarlık Sultanlıktır, Tamam.

Kadınız. Elbette ki hepimiz bizi sahiplenen, sabahları günaydın mesajıyla uyandırabilen, üstümüz açık kalınca örtecek kadar düşünceli olan bir insan olsun istiyoruz hayatımızda. Fakat her zaman her şey istediğimiz gibi olmuyor. Birini seviyoruz, karşılık alamıyoruz. Bizi seveni biz sevmiyoruz. Şu devirde uzun soluklu mutlu ilişkiyi yakalayanlar bir elin parmaklarını geçmez.

Durum buyken, elde avuçtakiyle mutlu olmak, hayatı her haliyle sevebilmek gerekiyor. Çift olmanın yanı sıra, bekarlığın da oldukça güzel tarafları var. Tabii ki ''ben bana yeterim'' deyip bir köşeye çekilmeli demiyorum, fakat sevgili bulacağım diye de kendini hırpalamanın alemi yok. İşte bekarlığın avantajları:

Fiziksel rahatlık: Her ne kadar bir kadın başkalarından önce kendine olan saygısı için bakımlı olmalıysa da, sevgilin olunca yüklendiğin sorumluluk kat kat artıyor. Rujum akmış mı, sivilcem çıkmış mı derken panik içinde yaşıyorsun. Gel gör ki sevgilin yoksa sal çayıra gitsin. Evin içinde sıfır makyaj volta at, ağdayla uğraşacağın 1 koca saati uykuya devret, istersen bırak saçların kırık kalsın. İster mini elbiseyle dışarı çık, ister aynı hırkayla üç gün geçir. Ne eleştiren var ne güzellik bekleyen.

Sorumsuzluk: Kimseye karşı sorumlu değilsin. Cep telefonunun şarjı bitmişse ertesi güne kadar takmaya üşenebilirsin. Evde bırakıp çıkabilirsin. Geceleri kız arkadaşlarınla istediğin gibi çıkabilirsin, ''vallahi kız kızaydık'' diye hesap vermek zorunda değilsin.

Seçim yapabilme özgürlüğü: Evi döşerken fikrini alman gereken biri yok. Akşam yemeğini seçerken ''hmm acaba karnıbahar sever mi'' diye düşünmene de... İstersen koca bir günü hamburger yiyerek geçir, muhalefet eden kimse yok.

Evde rahatlık: Yatağın tamamı senin. Yorganı kimse çekiştirmiyor. İstersen pazar günü akşama kadar döne döne uyu. Kumanda da sana ait. En sevdiğin diziyi maçın devre arasına sıkıştırmak zorunda değilsin.

Karşı cinsle iletişim özgürlüğü: Gece dışarı çıktığında istediğin erkekle göz teması kurabilirsin. Dilediğin kişiyi rahat rahat Facebook'a ekleyebilirsin. Şifren istenip mesaj kutun didiklenmiyor çünkü. Chat'te, twitte hareket serbest! ''ıı şey, ben yazmadım kuzenim yazmış'' numaralarına ihtiyaç yok!

Uzun lafın kısası sevgili hemcinslerim, kendimizi sevmemiz, mutlu olmamız için hayatımızda bir karşı cins olması şart değil. Hayatın tadını kalbimizi kaptırmadan da çıkarabiliriz. Şimdi sevgilisi olanlar gitsin arasın, olmayanlar da kalksın çay koysun kız kıza dedikoduya geliyorum:)

5 yorum:

  1. Ben de herkese bunu anlatmaya çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  2. 18 yaşından beri aynı kişiyle beraber olan ve son 3 senedir de onunla evli olan biri olarak, her ne kadar sevmek sevilmek sevgilinin kollarında olmak şahane olsa da, yazdıklarını okuyunca aah ahh demişim bir an...
    Olana ne mutlu ama olmayan da bence bu zamanların tadını doyasıya yaşasın:))

    YanıtlaSil
  3. hayat her haliyle güzel , ve herşey en başta kendimiz zevk alırken eğlenceli... o yüzden başkası 2. planda olmalı.haklısın yani.Bunları hatırlattığın iyi olmuş =)=) arada aklımızdan çıkıyor işte

    YanıtlaSil
  4. ahahahah züğürt tesellisi oldu bu bana, çok da iyi oldu :D

    YanıtlaSil
  5. ben de onun için yazdım zaten biraz da:D aynı durumlardayım şu sıra:)

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;