22 Şubat 2012 Çarşamba

Türk Milleti Panik, Ana Haberler Ondan da Panik

20 yaşıma geldim, şu bizim Türk milleti kadar yaygaracısını, ağır mübalağacısını görmedim. Mayısın ortasında aman atkını da tak, hırkanı da giy diyen annemden bile daha pinpirikliler.

İstanbul'a iki hafta önce geldim. Tam böyle sınavları bitirmişim, güzel geçmiş kafam nasssıııl rahat! Akşam 9'da otobüsüm var ama ben 6'da hala dışarıda geziyorum. Bavul dediğin nedir ki gülüm diyorum. Ben senin için Ulusoy'un dandik otobüsüne binmeyi göze almışım. (laf arasında Ulusoy da çok bozdu, temizliğine paklığına bişey diyemem ama en son otobüste televizyon ve internet çalışmıyordu. Varan'ı satın alacağına kendine çeki düzen ver Ulusoycuğum piliz)

Psikolojik olarak aşırı hazırdım, relax take it easy takılıyordum bayağı. Sonra bok yiyesice twitter'ı açmamla dehşete düşmem bir oldu. İSTANBUL'DA YOLLAR KAPANDI ÇATILAR UÇTU AĞAÇLAR KÖKÜNDEN ÇIKTI ÇIĞ DÜŞTÜ HEBELE HÖBELE.. noluyoruz lan? dedim. Beni aldı bir panik. Açtım haberlere bakayım dedim. Senin şu eee ıııı Birand ''amaaan herkes evine girsin de aklı olan bir yere çıkmasın da makarna stoklasın da'' diye saydırıyor bir bir. Utanmasa ana haberi bırakıp eve koşacak herif. Sonra babamı aradım. Yok bee dedi, hangi çatı uçmuş allah aşkına, gecekondunun alüminyum çatısı tabi uçar yaygaracı herif diye bir güzel sinirlendi o da:D Zaten ağacın yerinden çıkacağına baştan beri inanmıyordum, külliyen palavra olduğu aşikar. Ama sonra bütün coolluğuyla Birand'a sinirlenen babam bile dayanamadı, ''aman yavrum botlarını giy içine beş tane hırka giy 3 tane çorap giy'' falan diye telaşa verdi beni. 

Yani sonuç olarak ne yaygaracı, ne abartmayı seven toplumuz arkadaş biz? Elim yüreğimde, ay ya devrilirsek ya izbe yerlerde mahsur kalırsak diye geçirdim bütün yolu. Sonra indim İstanbul'a, tamam kar var azcık da fırtına var da; ilk aklımdan geçen senin ağzına tüküreyim ben Birand oldu. O ses tonu, o panikli teyze suratı allahım nasıl heyecan yaptırdı bana nasıl. 

Halbuki onun ne demesi lazım, şehir içinde dikkatli olun ama şehirler arası transit yoldan dakikada bin tane araba geçiyor, yollar kapanmaz paniğe kapılmayın deyip halkı rahatlatması lazım. Ama nerde? Herkes evine kapansa da eve trafiğe takılmadan gitsem hesabı mı yapıyor acep diye düşündüm valla. Zaten oldum olası da sevemedim o adamı, zorla değil.

6 yorum:

  1. O da kendince ben en kötüsünü söyliyimde , iyi olursa ne ala modunda bence, kmse risk almayı sevmiyo çünkü, hava iyi rahat olun dese, ama yolda birine bişi olsa suçluluk duyar ama hava kötü dese, ama iyi olsa hiç de bişi olmaz ama modundalar hepsi de ondan herzaman herşeyi öyle diyolar bence.. Biz kendimizi kışa ayarlayalım , yaz olursa ne ala :D:D

    YanıtlaSil
  2. ben yine de sevmiyorum adamı ya:D

    YanıtlaSil
  3. Ayy biradi bende hicc sevmiyorum zaten o tartisilmazz :))

    YanıtlaSil
  4. kaç tane milet tanıdın kültürlerini inceledin bizim türk mileti gib i görmedim diyosun onu merak etdim :D

    YanıtlaSil
  5. sen yazım kurallarını öğren önce de sonra gel burada ukalalık yap. hadi canım hadi

    YanıtlaSil
  6. Ohhh Harika... paylaşımın için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;