15 Şubat 2012 Çarşamba

Bir Sevgililer Günü'nü Daha Ustaca Lehime Çevirdim

Bir 14 şubat hadisesini daha kazasız belasız atlatmış bulunuyoruz... Şu iki kelimeyi okuyunca bile sayfayı kapatıp gidenleriniz olacak biliyorum(aşkolsun ya). Ben de bu seneye kadar her sene '14 şubat ne yeaa, bunlar hep ticari numaralarfhdsjkgf'' diye geziyordum. Fakat bu seneden itibaren şu mübarek 14 şubatın neyini sevmiyorsunuz anlamıyorum. (360 derece dönüşümü kes) O kadar mübarek ki hatta dini bayram ilan edilip tatil falan olması lazım:p

İşe biraz ticari yönden baksanıza. Dün bi' markete gittim, carrefourundan tut migrosuna kadar her yerin kozmetik reyonu %50 indirimli. Ki %50, duyunca bile keyif veren bişey. Canım yüzde elli, bebişim yüzde elli. Sonra markette geziniyorum, anam ne göreyim? Çikilatalar 1 alana 1 bedava... Hobareey dedim. Yani insana zorla sevdirecekler 14 şubatı. Teknoloji desen, kulaklıklar bile indirime girmiş arkadaş. Hatta abartmıyorum La senza'nın donları bile indirime girmiş:)


Yani şu devirde, anneler günü, sevgililer günü gibi hedeleri hödöleri sevmek sahiplenmek lazım arkadaş. Olaya ''bunlar Amerika'nın oyunları yeaa'' diye bakıp evinde kös kös oturursan, 5 liraya satılan kremi gider 15'e alırsın. O yüzden işi lehine çevirip, aşıkların anaların babaların arasından sıyrılıp keseni bayram ettireceksin. Devir ekonomi devri ne de olsa:) (bu yazım da duygusuzluktan kırıldı yani çaktırmayın)



Bu arada dün akşam da hem Beşiktaş olsun hem Barcelona olsun bir sürü güzel maç vardı televizyonda. Sevgilisiyle program yapıp dışarı çıkarabilen kızlara helal olsun. Benim tanıdığım ne kadar erkek arkadaşım varsa hepsi evde çekirdek-kumanda stayla takılıyorlardı anlattıklarına göre.

Unutmadan, deplasmanda Braga'ya 2-0 yazıp bizi şimdiden bir üst tur için heyecanlandıran beşiktaşım, en güzel sevgililer gününü de sen yaşattın haberin olsun!

2 yorum:

  1. 360 derece dönersen yine olduğun yere gelirsin :)) 180 olacak o khhjkhhjkh. ynen kulaklıklar bile indirime girmişti yaşasın sevgililer günü ahhaha

    YanıtlaSil
  2. erdal zekandan aşırı derecede etkilendim hallam fenalık geçiricem hgfjd

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;