1 Şubat 2012 Çarşamba

Karı Seviyorum

Kışı seviyorum. Ama öyle evde oturup kahveli battaniyeli, bu havada kim çıkacak dışarı kışından değil. Kat kat giyinip bereyi eldiveni takıp, tanınmaz hale gelip kendini sokağa atma kışını seviyorum. Şöyle botlarınla karı çiğneyeceksin(!), ayak izini bırakacaksın şehrin her bir karışına. Kaya kaya yokuşları düzleyeceksin.

Bugün öyle bir giyindim ki 2 atlet, kazak, hırka, kilotlu çorap, tayt, kot pantolon var üzerimde. Bunlara ilaveten atkı bere eldiven kulaklık vesaire vesaire. Üzerimden 4 kişilik aileyi giydirecek kadar kıyafet çıkabilir ama gayet iyiyim yani. Dışarısı eksi 10 derece, ben terleyebilirim bile.

Böyle sıcak sıcak sobavari gidiyorum yolda, anam ne göreyim! Kızın biri, pardon akılsızın biri, bir incecik tayt, üstüne bluz-hırka, altına da babet giymiş geziyor. Yani şu manzara karşısında dilim tutulmasa, kızın suratına YUH ULAN diye bağıracaktım. Hatta ''canım o hırka terletmiyor mu seni çıkar da rahat et'' bile diyecektim. Yani üşümüyor olabilirsin de, babet ne arkadaş? İçine kar dolmuş, çorabı ıslanmış falan. Ayy valla ne rezillik ne kepazelik yani. Hadi kızda akıl yok o belli de, bunun anası babası da mı yok yahu? Ben dışarı çıkarken annem benimle 3.hırkanın pazarlığını yaparken bunları kim salıyor böyle sokağa? Tamam en güzel sizsiniz, (fiziği de güzeldi allah için) ama ben gerizekalıyım diye bağırmaktan başka bir şey değil bu.

Yarın öbür gün bunun gibi tipler hastaneye sistit oldum grip oldum diye gelecekler. Gel de tedavi et bunları. Gel de sinirlenme. Yani sistit olursa olsun, tanımam etmem bana ne de; bir insanın bu derece aklı eksik olabilmesini benim mantığım almıyor...

Bu kadar sinirden sonra sizleri bu kış İstanbul'da çektiğim kar fötölerimle baş başa bırakmak isterim yeavrularım!

6 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim ama yorumu neden sildin ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O tamamen acemilikle alakalı, çok duygulara tercüman bi yazı olmuş eline sağlık tarzı bi şey yazmıştım hatta :)

      Sil
  3. çok haklısın votkalimon öyle eksik zekalıları bende anlayamıyorum.fötöler süpermiş ama görmem bile yetti üşütmeye:))))

    YanıtlaSil
  4. bizde izmirden anca fötölere bakıozz:) ben buralara uğramayalı güzelleşmiş mekanın sevdimm:)
    beyin bedava onlarda bırak olsunlar sistit acıyı onlar cekcek zati:)

    YanıtlaSil
  5. evet evet hatırlıyorum neyse teşekkürleer:))

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;