6 Şubat 2012 Pazartesi

Çözemediğim Dizi Sorunsalım

Dizi izlerken kendime accayip sinir oluyorum sayın seyirciler. Öyle böyle değil.

Dizi dizi indiriyorum hepsini, alt yazıları ayarlıyorum, hard diske atıyorum; iş izlemeye gelince dur kalk dur kalk. Bilgisayarı açıyorum karşıma, iki dakika izleyip sonra 2 saat internette takılıyorum, açıyorum yazı falan yazıyorum. Çamaşır bile yıkıyorum o derece. Sürüklenmek denen olay bende zerre kadar yok anacım. Dizinin başrol karakterinin ölüp ölmeyeceği bile belli olacak olsa o an, acıkmışsam kalkar gider yemek yaparım, susamışsam suyumu içerim hiç bağlamaz. Bununla övünemiyorum tabii ki. Bağlamalı çünkü. Niye bağlayamıyor anlamıyorum.

Millet bir oturuşta sezonlarca dizi izleyebilirken ben niye bu derece götüm ağır ilerliyorum çözebilmiş değilim. Sanırım bu sorunum bilgisayarla alakalı. Oldum olası sevemedim şu daracık ekrandan izlemeyi, iki büklüm. Televizyondaki dandik Feriha'yı reklamları bile bekleyerek izlememin başka açıklaması olamaz çünkü.

Bunu bizzat test ettim; Behzat'ı televizyonda izledim, sonra gittim aynı bölümü internette izledim. Arada 1,5 saat fark etti lan. Allahım sen aklıma mukayyet ol yarabbi, biraz heyecan, biraz merak ihsan eyle yarabbi!..


1 yorum:

  1. bilgisayardayken senin kontrolünde olmasıyla ilgili olabilir..sonuçta tv de istediğin an durdurup başka işle uğraşamazsın :)

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;