29 Ocak 2012 Pazar

14 Şubat Kaçınılmazsa, Hediye Almaya Bakacaksın


Huu! Sevgilisi olan insanlar, sevgililer günü deyince yüzü ekşimeyip gülen insanlar; siz sevgilinizle koklaşırken ben burada ne hediye alırsınız da kız kısmısını mutlu edersiniz diye dşüşündüm. Birbirinden ünlü, güzel markaların sevgililer günü koleksiyonlarından sizin için en orijinallerini seçtim yavrılarım. Bu kıyağımı unutmazsınız artık:p



1- Ladurée Macaron Kutuları: Şu macaron denen Fransız icadı şey nereden girdi hayatımızın göbeğine oturdu bilmiyorum ama kızların büyük bir kısmının kalbini çaldığı kesin. Pastaneden 2 kilo kuru pasta alsan kafana fırlatırlar ama şu kutuyu alıp gitsen dünyanın en düşünceli erkeği olursun vallahi. Ben de pek anlam verebilmiş değilim ama varsın sevgili insanı mutlu olsun.

2- MAC Makyaj Ürünleri: MAC bir adam olsa sevgililer günümü onunla geçirmek için sekiz takla atardım. Bir markanın paçalarından bu derece kalite akar mı arkadaş! Kız arkadaşınıza pembeli moılu güzel farlar rujlar alabilirsiniz pek tabii ki. Hoş bir seçim olur.

3- Swatch Saat-Aksesuar: Saat deyince aklımıza gelen ilk marka Swatch'dur şüphesiz. Gençliğinde vitrinlere bakıp kolunda hayal etmeyen yoktur herhalde. İlle de aylavyu'lu bir şeyler istiyorsanız, bırakın oyuncak ayının üzerinde değil de şık bir saatin üzerinde yazsın. Bence gayet yerinde bir hediye olacaktır. (bu arada beyler, hediyenin üzerinde yazan aylavyu'ları kabul etmiyoruz, bizzat ağzınızdan çıkacak o kelimeler haberiniz ola)

4- Victoria's Secret İç Çamaşırı-Parfümeri: Vee vee ve Victoria's Secret! Resmi iyi kiş 1 numaraya koymamışım, vallahi kadına bakmaktan aşağı inmezdiniz:p Bu resimdeki hediye modelin kendisi değil, üzerindeki beyler. Aman hedefi şaşırmayalım, sevgiliyi üzecek hareketler yapmayalım:) Victoria's Secret ürünlerini City's Nişantaşı'ndaki mağazasında bulabilirsiniz.

5- Goldaş Takı-Mücevher: Bu seti de daha orta yaşlara, veyahut evlilere hitaben koydum. Sakın gidip liseli sevgilinize bunu alıp gitmeyin:) Bence bir çift küpe ve yüzükten oluşan gayet şık bir set. Kalplerle bezenmiş olması da günün anlam ve önemini fazlasıyla vurguluyor. Bu şık seti Goldaş Sevgililer Günü Koleksiyonu'nda bulabilirsiniz.

6- Linens Ev Tekstil Ürünleri: Şu nevresim takımını gördükçe kendimi içinde hayal ediyorum, bir mutlu bir şen oluyorum yahu. Kalp patlaması yaşıyor resmen, pembeler morlar maviler cıvıl cıvıl. Sevgilim yatarken bile beni düşünsün, benim hediyem onu sarıp sarmalasın istiyorsanız doooğğru Linens'e!

7- Miu Miu Çanta- Aksesuar: Ah Miu Miu! Boş zamanlarımda sitesini açıp açıp ürünleriyle aşk yaşadığım marka. Sen ne yaparsın da kötü olur ki! Anahtarlık normalde pek tatmin edici bir hediye değildir fakat aynı şeyi bunlar için söyleyemeyeceğim. Hem belki ileride birlikte oturacağınız evin anahtarı takılır oraya, bilinmez:)

8- H&M Tekstil Ürünleri: Biraz da üst başa bakmak gerekirse size H&M'i hatırlatmak isterim. Sevgililer Günü Koleksiyonu oldukça kalpli, mesajlı, aşklı meşkli olmuş. Hem öyle her şey pembeli morlu da değil. Siyah beyaz bir tişörtle de aşkın nasıl anlatılabileceğini gösteriyor bize H&M :)

 9- So Chic Aksesuar: Bu pek şirin yavru ağzı, ısırıklı elmalar da So Chic Sevgililer Günü Koleksiyonu'ndan. Bence iPhone elmasından bile kat kat değerli, zarif, şık bir elmalı küpe:)



Elimden geldiğince size fikir verebileceki yol gösterecek şeyler bulmaya çalıştım. Daha 2 hafta olmasına rağmen özellikle erken koydum ki düşünecek zamanınız bol olsun. Unutmayın, ne hediye seçerseniz seçin en önemli şey paket ve içine iliştirilmiş içten bir nottur, e gün Sevgililer Günü olunca bir de ağızdan çıkan o iki kelimedir. Hadi hadi anlamamazlıktan gelmeyin, 14 şubatı beklemeden gidin bütün sevdiklerinize söyleyin o güzel cümleyi:)

3 yorum:

  1. harbiden haa hepsini de beğendim :D on numara fikir olmuş du ben bu yazıyı benim sevgiliye de göstertiyim bi ara :D:D

    YanıtlaSil
  2. göster tabi göster, hatta direkt yazıyı mail at hahah:p

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;