28 Ocak 2012 Cumartesi

İstanbul Dediğin 1 Ayda Bile Özlenir

İstanbul'da hava çok soğuk. Pardon soğuk mu dedim? Özür dilerim. Hava çok buz, hava çok eksi 10 derece. Balkona çıkıp çiçek sulamaya kalksam su akmadan donar diye korkuyorum. Öyle bir rüzgar var ki araba ağaç kökünden çıkıp üzerime düşecek paniği içerisindeyim.

Tüm bunlar gerçekleşirken sokağın ortasında durdum düşündüm: ben manyak mıyım yahu? Orada evin sıcacık duruyor, televizyonla zilyon tane maç, izlenecek diziler, ders de yok finaller bitmiş. Bir gün de evde otur keyif yap be kardeşim. Çek kafana kadar polar battaniyeni, al eline mis gibi çayını kahveni, perdeyi de aç sonuna kadar, karı(!) seyrede seyrede otur evinde.

İstanbul'u çok özlemişim daha 1 ay olmadı ayrılalı. Canına yandığımın şehri de sömestrda etkinlik kaynıyor.
Tatilin en büyük talihsizliği Tisfest gösterimlerinin ve İstanbul Fashion Week'in tam tamına aynı günler arası olması. Öte yandan biri Pera Müzesi'nde, öbürü Odakule'de. Yani aralarında mekik dokumak oldukça kolay olacak. E buna da şükür demek lazım.

Ve tabii ki İnönü'yü özledim. Her seferinde dediğim gibi bu sene ligi pek sevmiyorum. Ama bu asla ve asla Beşiktaş'tan soğuyacağım anlamına gelmiyor.

Görmeyeli güzel şehrim İstanbul epey bir boşalmış sanki. Trafik olsa da benim için fark etmez. İstanbul'un trafiği bile güzel. Şimdi bu cümlemden sonra bana 'hadi ordan' diyen çok olacak ama, bu cümlemi onaylamanız için İstanbul'dan bir süre uzak kalmanız gerek. Kalın, sonra bir daha konuşalım:) Şimdilik benden bu kadar...

1 yorum:

  1. bugün ıstanbuldan ayrılalı tam tamına 15 gün oldu ve bu yazı duygularıma tercüman.istanbulda olsamda 10 dakikada gideceğim yere 2 saatte varamasam diyeceğim nerdeyse :D

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;