8 Ocak 2012 Pazar

Düz Taban Derler Benim Adıma

Selamın hello bebişlerim. Aslında bugün hiç yazıp çizesim yoktu zira pek bir sinirliyim kendime, 1'de yatıp 7'de kalktım salak gibi. Afedersin ''bok vardı'' yani. Neyse işte zaten uğursuz pazar şıp diye geçer, yine hafta içi olur, yine okul ders vesaire.

Dün akşam maçtaydık. Stat benim evin dibinde neredeyse, yürüyerek 20 dakika öyle diyeyim. İstanbul'dan da galatasaraylı arkadaşlar da deplasmana gelince kalktık gittik işte. Ama bu sefer işin içinde bi vip muhabbet var. Protokolde oturuyoruz falan. Maçta da hani şu eskiden Galatasaray'ın, şimdi Samsunspor'un yönetiminde olan Adnan Sezgin var ya, onun oğlu da bizleydi. Adnan Sezgin'le de tanıştım tabii ki ayıpsınız ehe öhe:)

Şimdi Samsunspor'u pek sevmem ama Galatasaray da aldı gidiyor anacım, Beşiktaş'ın rakibi en nihayetinde, içimden yenilsinler istiyorum yani. Ama maça birlikte gittiğim arkadaşlarım galatasaraylı olduğundan, bir de üstüne Melda'nın doğum günü olunca 2-0 Samsun öne geçti biz bi karalar bağladık. Düşünün ben rakip gol yedi diye üzülüyorum, vay arkadaş dedim. Gerçi Samsun'un yenebileceğine imkan bile vermiyodum, bişey olur bunlar atar 2-3 tane alırlar diye düşünüyodum hep içimden. Öyle de oldu zaten.

İşin en komik tarafı da 15 maçtır top görmemiş Sabri'nin oynamasıydı, ay tutamıcam kendimi AHAHAHAH!
Şu kareden anlamışsınızdır durumun vehametini:)

O sırada ne yapıyordun be adam, bizi mi kesiyordun gfhdjsk


Maçtan çıktık babam aradı.
Başladı ''Allah'ın düztabanı, senin ayağın kaç numara'' diye sövmeye:) Biz de protokol çıkışının ordayız, ortalık zaten karışık baba sen de bi dur dedim (tabii ki demedim). Samsunsporlu yöneticilerin surat dağılmış, bütün taraftar yönetim istifa diye bağırıyor. Aslında Samsun da fena oynamadı, yani herkes dumur oldu o yüzden. Herkesin suratında bir ''olum noluyoruz lan, ne ara kaybettik la biz?'' ifadesi. Neyse dedim arkideş ben Beşiktaşlıyım ne yaparsanız yapın beni eve bırakın:P Kulübün avukatı sağ olsun bıraktı tee evin önüne kadar sağolsun. Normalde inönü'de şurda burda içmekten bayılan adamların yanında maç izlediğimiz için, izlediğim sayılı elit maçlardan biriydi:P Ama ne kadar konforlu olursa olsun, vip tribün bir kapalı alt değil tabii ki:)

ps: Galatasarayın maçına giderim maç çevirir, Trabzonunkine giderim 93'te gol atar maç alır, Beşiktaşınkine giderim 94'te yer kaybeder. Şu hayatta bir tek kendi takımıma faydam yok galiba:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;