21 Ocak 2012 Cumartesi

Çapraz Bağlarım Koptu Kopacak

Selam gencolar. Tee 2012'nin başında kendi kendime söz verdiydim ''bu sene her hafta 2 tane yazı yazarım, net!'' diye. 1 hafta söktü, sonrası gelmedi. Allah sizi inandırsın bilgisayarın yerini zor hatırladım bugün. Klavyedeki harflerin yerini unutacakmışım utanmasam, tam 12 gündür yazı mahiyetinde tek bir harf bile girmemişim eyvahlar olsun ki. Vallahi keyfimden değil. Çok yükleniyorlar bu kula. Daha önce anlatmıştım bizim okulun sistemi biraz 'farklı'. Her ay sınav oluyoruz anacım, dönem sonlarında birer de final hobareey bütün sene ders çalış dur. Millet ne güzel ''ayy final haftasııaaa'' diye gerine gerine bir şekilde atlatıyor o sınavları. Ama bizde sürekli sınav stresi. Şöyle sınavdan sonra rahat rahat postu seremiyoruz bile. Sereceğimiz en fazla 1-2 hafta yani. Ama millet öyle mi? Finalini atlatan arkadaşlarıma bir rahatlık geliyor, bir nur iniyor ki yüzlerine; tam böyle kışlık salçasını reçelini yapmış kilere koymuş ev hanımı rahatlığı. Çok özeniyorum bazen. Resmen futbol takımı gibiyiz azizim! Vallahi yakaında çapraz bağlarım kopacak yani, neyse takımdan ayrı düz koşuya çıkmama sadece 1 haftacık kaldı, şu perşembe günkü sınava kadar bi kamp daha yapayım, sonra sömestra giricem inşalla.

Eystanbulumu da deli dehşet özledim. İstanbulu salla, annemi babamı ablamı arkideşlerimi özledim yahu. Evimin çamaşır selesine kadar özledim. Burda da evdeyim çok şükür ama insanın evinin, hele ki doğduğu evse yerini hiçbir yer tutmuyor maalesef.

Bugün ultra kazık bir sınavdan çıktık, bu blok da nasıl sıkıcıydı allaah allah diyim ben size yani. Bir bebek nasıl büyütülür, ne yedirilip içirilir, kaç santim doğar her şeyini öğrendik. Bizim şu karşıdaki doğum hastanesine ebe diye sızsam vallahi kimse çakmaz. Paraya sıkışırsam evlere dadı olarak gitmeyi planlıyorum:P

Bu akşam da oturdum Feriha'yı izledim. Geçen hafta çok sinirlenmiştim seyirciyi salak yerine koyup sakız gibi uzattılar diye ama, bu hafta yine kıyamadım 3 saatimi ayırdım izledim:( Buradaki salak seyirci sanırım ben oluyorum:( Kıyamadım derken de Feriha'ya falan değil ha. Yani kurtulacak mı diye bir gram tasaya düşmedim hani. Emir için izliyorum ayıptır söylemesi:p İstanbul'da iki kere gördüm çıcığı, ay canım dizidekinden 5 KAT daha düzgün değilse allah belamı versin. Siz de napın edin bi görün derim:p

Yarın tekrar 6 günlük yoğun bi çalışma şeysine giriyorum tosuncuklarım. Çevirim falan da yok şansa, gezeceğimi de gezdim bugün, ye iç yat ders çalış stayla anlayacağınız. Bu dönemde benden güzel şarkı önerilerinizi, fizy linklerinizi esirgemeyin yeavrular. De hayde gittim!

1 yorum:

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;