17 Aralık 2011 Cumartesi

Yılbaşı Hedeleri

Beni yeni yıl heyecanı sardı çok feci. Bugün çıkayım eşe dosta hediye bakayım, hem de iki rekat gezeyim dedim. Buranın çarşısı pek yetmiyor ama olduğu kadan artık. Bayağıdır da sınav mınav derkene gezemediydim. Anaam o ne kalabalık öyle be. Duyan gelmiş duyan gelmiş. Bir de bunların hepsi alışveriş yapsa tamam da, şu yol kenarında sigara tüttürüp piyasa yapan kekomançilere sinir oluyorum. İşleri güçleri gelene geçene laf atalım, boy pos neyin süzelim, gırgır şamata yapalım. Bütün günü böyle geçiriyor herifler. Allah akıl fikir, daha doğrusu iş güç versin.

Penti'ye girdik, girer girmez karşımızda rengarenk bir ağaç! Kurdele neyin koymuşlar renk renk böyle bağlıyosun dilek diliyosun falan. Acayip hoşuma gitti. Ki ben bırak kurdele bağlamayı, hayatımda burç yorumu okumamış insanım pek inanmam öyle işlere ama dayanamadım mavi renk bağladım bi' tane. Bağladıktan sonra öğrendim sağlık demek oluyormuş mavi renk. Bilseydim de yine maviyi bağlardım, her işin başı sağlık ne de olsa.

Sonra parfümeriye girdim. Yaklaşık 10 gündür köpük allık arıyorum. Toz olanlar 2 dakikada uçup gidiyor suratımdan. İstanbul'da olsam Boyner'de zibilyon çeşit bulurdum ama Samsun'da sadece Maybelline'inkine rastladım bunca zamandır. Onun da rengini beğenmedim, yani yine allıksızım a dostlar.Ama Nars'ın vardı galiba yanlış hatırlamıyorsam, onda acayip gözüm kaldı İstanbul'a gidince soruşturucam.

Ya parfümeri demişken, girip iki reyon gezeyim diyorsun, tezgahtarların sana potansiyel eli uzun muamelesi, yapması yok mu çileden çıkıyorum. Şimdiye kadar hep dilimin ucuna geldi sustum ama yakında patlıcam birine ''merak etme üç kuruşluk malını yürütmem'' diye çıkışıcam o olacak. İnsanda ne alışveriş zevki bırakıyorlar ne bişey. Tester denemek istesen de bi afralar tafralar. Hee oldu canım o testerlar zaten sen sabah makyajsız gelip beleşe boyan diye kondu ya oraya. Kendileri sömürmekten bir hal olmuşlar bedava diye, suratlarına sürdükleriyle binaya iki kat astar çekerim o derece. Daha da parfümeriye falan zor giderim yani, zaten kazık yemekten öldük öldük dirildik. İnternetten alıcam ne alıcaksam. İnsan istemiyorum firmayla aramda.

Bu arada By Wonderland'den seçtiğim hediyeler de sahiplerine üçer beşer ulaşmaya başlamış. Bir güzel geri dönüş mailleri alıyorum, ruh halimin en tırt olduğu zamanlarda bile yüzümü nasıl güldürüyor anlatamam. İnsanların ilk yılbaşı oldu haliyle bu seneki. Çam sakızı çoban arkamağı hepsi çok beğenmiş sağolsunlar. Bu işi çok sevdim ben, hem güzel insanlar tanıdım, hem oturduğum yerden insanları sevindirdim, daha yeniyıla çok var belki bir çekiliş daha yapabilirim takipte kalın:)

He unutmadan, ben hala aileme arkadaşlarıma hediyelerini alamadım ama şimdiden hediye yollayıp beni utandıran Bonvagona, Penti'ye, Clinique'e, Dr.Hauschka'ya da canı gönülden teşekkür ederim. Nasıl sevindirdiniz anlatamam. Sağ olun var olun, müşteriniz bol olsun inşallah:)

3 yorum:

  1. tequila ve limonsuz bir yılbaşı geçirmeyi düşünmüyosun inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. ikisini de sevmem bakma nickime:)

    YanıtlaSil
  3. Sevmek farklı kullanmak farklı ama :)

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;