10 Aralık 2011 Cumartesi

Merkez 4540: İyiyim, tamam.

Uzuun süredir yazmadım, ne yalan söyleyeyim ihmal ettim bilogceğizi. En son toplu taşıma hadisesini masaya yatırmıştım, o gün bugündür otobüste hep yer buluyorum valla. Siz siz olun, sevmediğiniz varsa eleştirin yani, evrene pozitif mesajdı carttı curttu olmuyor öyle.

Şimdi diyeceksiniz neden yazmadın? Keyfimden değil elbet. Benim buraya yazdığım yazıyı okuması beş dakika sürüyor belki ama yazması, resim bulması falan da filan da derken benim 1-1,5 saatimi alıyor canlar. Bu hafta da Allah için öyle bir yoğundu ki anlatamam. Dün okulun sınavı vardı, bugün ehliyet sınavına girdim. Ehliyet hadisesi her ne kadar ''amaan bu bile almış ben haydi haydi alırım'' bir şey olsa da şu sağ tarafta görmüş olduğunuz motor yok mu motor! Çalışmazsan yapman mümkün değil. Yani ben genel kültür olsun diye kartere karbüratöre merak salan insanlar tanımıyorum şahsen. Karbüratör nedir allasen? Sene olmuş 2011, karbüratörlü araba kalmamış, hala tutturmuş seninkiler karbüratör diye. Anadol mu kullanıcaz zannediyolar acep?

Neyse Allahtan her sene benzer soruyorlar da çıkmış sorularla son gece hallettim olayı. Güzel geçti bakalım, ama  ilk yardımdan kazara yanlış yapmışsam çok fena bozulucam:)

Yılbaşı hazırlıklarına da başladık yavaştan. Kafamda nerde nasıl geçireceğim hakkında pek kesinleşmiş fikirlerim yok ama en azından yarın blogdaki çekilişi yapıp hemen sahiplerine hediyelerini yollayacağım. Yılbaşının ilk hediyeleri benden olacak yani:)

İşte böyle sevgili bilog. Keşke ''ohh sınavlar da bitti'' diyerekten yayılıp yatabilsem. Ama maalesef bu hafta piyanoyu da ektim onun açığını kapatmam lazım, hem (başımdan eksik olmaz) dandirik çocuk kitaplarını çevirmem lazım. Bir de İtalyanca'ya merak sardım biliyonnu? Onun kurslarını neyin araştırıcam.

De hayde, öperünk!

(bu yazıya da ancak bir motor resmi yakışırdı:P)

1 yorum:

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;