25 Aralık 2011 Pazar

Anneye Babaya Sevgiliye Ne Alınır

Hep kendi yılbaşı isteklerimden bahsettim şu aralar. E hediye almak kadar vermek de önemli. Hala hediye seçememiş genç kızlarımız varsa bu yazı umarım yardımcı olur.

Kendim de nihayetinde öğrenci olduğumdan mütevellit ööyle çok pahali şeyler öneremem. Ben hediyenin pahalısını değil orijinalini, az bulunurunu severim zaten. Gidip de sevgilim bana Ugg alsa kafasına atarım mesela. Tama ucuz bir şey değil ama artık epey bir bayağı yani. O yüzden sıradışı bir şeyler bulmak en iyisi.

Sevgilime ne alayım diyorsanız, parfüm saat gömlek gibi şeyler bence artık çok klişe. Nihayetinde aynı şeyleri babanıza da alabiliyorsunuz. E ikisinin birbirinden bir farkı olması lazım bence. Ne bileyim şöyle yolda giderken sürekli kulağında olacak bir kulaklık alabilirsiniz. Kulaklıkta favorimin Zumreed olduğunu dünya alem öğrendi artık:P Ya da illa almak da gerekmez, bir atkı bere ne bileyim bir şeyi kendiniz örebilirsiniz. El emeği göz nuru bir hediyenin yerini hiçbir şeyler tutamaz benim nazarımda. Hem kar kış da geldi, her taktığında sizin kokunuzu duysun, sizi hatırlasın falan, ohh mis!

Annenize sakın gidip anti aging krem falan almaya kalkmayın:D Eğer çalışan biriyse onun hayatını kolaylaştıracak bir mutfak aleti gibi bir şey güzel olur bence. 

Babanıza da güzel şık bir kahve fincanı, ya da kol düğmesi alabilirsiniz. Benim hiç kullanmayacak olmama rağmen kol düğmelerine zaafım var, bence güzel seçildiğinde oldukça asil duruyorlar.

Arkadaşlar da en önemlilerden biri. Çünkü birsürüler o yüzden fazla açılmadan bir şeyler bulmak gerekiyor. Bence momiji bebekler hem çok orijinal, hem de sürüyle çeşidi olduğu için pişti olma gibi bir durum yaşamazsınız:) Hem de içlerine notunuzu sıkıştırabilirsiniz.

Tabii ne alıyorsanız alın, içine güzel, içten bir şeyler yazmayı unutmayın. Ve tabii ki güzel de bir paket olmalı. Hediye önemli olduğu kadar, sunumu da önemlidir:) İyi seneleeer!

2 yorum:

  1. ben bı kez atkı örmüştüm sevgilime keske örmeseydim dıorum :)

    YanıtlaSil
  2. momiji love!!!evet kimse bana ne alacağını düşünmesin,direkt momiji alsın:)

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;