17 Aralık 2011 Cumartesi

2012 ''vişlist''


Yılbaşı sebebiyle herkeşler wishlist hazırlamaya başladı bir nevi subliminal mesaj veriyorlar:p Ben eksik kalır mıyım sizce? Cevap vermeye bile gerenk yok. Bu wishlist olayı biraz blog sana söylüyorum baba sen anla oldu ama napalım artık (babaaağğ okuyosan üç kere vur babaağ).


Şimdi neler istiyorum anlatayım ben size. Aslında istek dediğin saymakla bitmez ama şu sıralar en çok keşke olsa dediğim şeyleri konuşlandırdım resme. Yani sayfaya sığsa 30-40 tane attırırım bakmayın:)
1-Burberry eldiven istiyorum. Evet biliyorum çok uçuk fiyatlı ama hayal kurmak bedava sonuçta. Hem niye okuyoruz yani ileride kısmet olur inşallah:p
2-Bobbi Brown denen lanetin bütün ürünlerini istiyorum neredeyse. Elime 2-3 yane tester'ı geçti, yok böyle güzellik. Bayıldım hepsine, göz kalemlerinden başlayabilirim bence toplamaya:)
3-Angel favori parfümümdür her zaman. Şu sıralar Burberry Weekend kullansam da Angel'ın yeri ayrı. Her ne kadar biraz ağır ve yoğun bir koku olsa da kokusu üzerinize bir yapıştımı mezara kadar geliyor neredeyse tövbe estafurullah. Angel candır yani (bilog sana söylüyorum anne sen anla)
4-Şu pofuduk ev botlarından istiyorum pembe pembe, oh mis. Benim gibi terliği zorla giyen insanlar için ideal bunlar, ayağından kolay kolay çıkaramıyorsun. Penti'den aldıydım bi tane çok adi çıktı, altındaki süngeri yıprandı hemen. Terlik gibi şeylerde Twiggy'den şaşmayacaksın. Bunu kimseden istemiyorum gitmeye üşenmesem kalkar ben de alırım:)
5-Miu miu'nun çantalarına ezelden beri tutkunum. Hani öyle gece resmini öptüm de yattım dozunda değil hiçbir zaman ama çok hoşuma gidiyor. Bunu da babamdan isteyecek kadar kafayı yemediğimden mütevellit bir kaç sene daha wishlist'te duracak gibi gözüküyor:)
6-Dı-nı-nı-nım! Tam ortaya kabak gibi koydum koskoca Bentley'i. Nasıl haşmetli duruyor yavrum benim. Henüz yeni öğrendim araba kullanmayı trafikte acemi sürücü tabelasıyla turluyorum ama koskoca arabayı istemekten de çekinmiyorum farkındaysanız:p
7-Jane Iredale'ın rimelini istiyorum. Elimde bir tane var zaten gıdım gıdım kullanıyorum ben ki müsrifliğin dibine vururum yüzüm söz konusu olunca, fazla üçe beşe bakmam ama bu bitmesin diye canım çıkıyor. Çok korkuyorum dibini görücem diye. Hani biri alsa bi yedeğini getirse de ben de şu azaptan kurtulsam 
(bilog sana söylüyorum abla sen anla)
8-Polaroid fotoğraf makinesi istiyorum. Bunu 2012 içerisinde gerçekten alacağıma inanıyorum ama. Şu tabletimin taksitlerini atlattığım an bunu araştırmaya başlıcam. Böyle çekicem çekicem çıkarıcam dağıtıcam insanlara fötöleri.
9-Swatch'ın şu saatine ölürüm biterim oldu bitti. Ama plastik kayışlı şeye o para verilmez diye her seferinde biri caydırıyor beni almaktan. Bir ben ikna olamadım yani hala fiyatını hakettiğini düşünüyorum. Ama rengi çokzel, pembe pembe. Toz pembe hayaller vardı pembesi gitti tozu kaldı olmaz inşallah:)
10-Zumreed kulaklık istiyorum. Aldığım duyumlara göre o kadar rahat ve kalitelilermiş ki henüz memnun kalmayan birine rastlamadım. Bu da en kısa zamanda sahip olmak istediklerimden. Bu arada siz de edinmek isterseniz Türkiye distribütörü By Wonderland. 
11-Momiji'yi unutur muyum! Evde bir tane Momiji bebeğim var, Eve. Böyle elinde kitabıyla beni izliyor masamda oturup ben ders çalışırken:) Hem Coco Chanel hayranlığımdan ötürü hem de Eve'e arkadaş olsun diye bu bebeği istiyorum. Oy yerim!
12-Inglot'un bu far paletinden istiyorum. Çok severim kahverengi farı ama benimki bitmek üzere artık, yazın Boyner'de test edip onaylamış, listeye eklemiştim. Hala fırsatım olmadı almaya. En kısa zamanda edinmeyi planlıyorum.
13-Body Shop'un çilekli vücut yağından istiyorum. Bu da İstanbul'a kalanlardan. Kullandığım bitmek üzere, çok güzel nemlendiriyor ve Body Shop'ın güzel kokan ender ürünlerinden, tavsiye ederim!


Vallahi aklıma gelenler bunlar, tabii ki hayattan tek isteğim bunlar değil. Her şeyden önce sağlık, huzur ve güzel bir kariyer istiyorum. Yeni ülkeler gezmek, kültürler tanımak, diller öğrenmek istiyorum fakat onlar böyle resmi atılacak kadar basit şeyler değil. Zamanla olacak, birçoğu da parayla asla alınamayacak şeyler. Bir de Beşiktaş şu dandirik ligde bişeyler yapabilsin istiyorum. Her ne kadar play off'tu şikeydi, deplasman yasağıydı derken ligden soğusam da şampiyonluk güzeldir, kutlaması en güzeldir!

Hisli defteri tabii ki unutmadım. Blogun da bissürü bissürü okuyanı olsun istiyorum. Zaten benim izleyicim bana yetiyor çok şükür kendi yağımda kavruluyorum, çok coşmaya gerek yok ama aldığım geri dönüşler beni çok mutlu ediyor. İnsanlar okusun okusun sonra mailler atsın sorular sorsun, güzel şeyler söylesin istiyorum. Gülmek istiyorum yani. Umarım hep birlikte güleriz, umarım en güzel yılımız olur 2012!

4 yorum:

  1. Ama sen çok tatlı bi insansınsıın. Tüm yazılarını okudum ve inanırmısın sana accaayip özendim :(( yazılarının devamını bösböyük bi heyecanla bekliyorum votkalimon :)

    YanıtlaSil
  2. valla ne istediğini bilen bi hatunsun tebrik etmemek elde değil, ben hayatta böyle özelleştiremem bana sorsan araba, parfüm , rimel falan derim, nekadar geniş okadar güzel ehehe işimi görsün de moduna giriyorum valla bazen :)

    YanıtlaSil
  3. haha teşekkürler ama istemenin sonu yok valla zar zor seçtim de koydum şu 13 tanesini:)

    YanıtlaSil
  4. kabarık bir liste :) güzel blogger :)

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;