25 Kasım 2011 Cuma

Sorumlu Blog: Bize iyi Kalbin Gerek!



Bir sosyal sorumluluk projesi... Sadece insanlık yararına çalışan, çıkar, amaç gözetmeyen. Kendisi sanal fakat etkisi tahmin edilemeyecek kadar gerçek: Sorumlu Blog

Sorumlu Blog, sanal alemin en çok okunan blog yazarlarının gönül verdiği bir proje. Kurucuları çoğunuzun takip ettiği, pek sevdiğimiz moda blogger'ımız Styleboom ve Miray Uçar.

İlk projeleri HIV+ üzerineydi. Kısa zamanda yaptıkları çalışmalarla, görsellerle, yazılarla birçok insanın HIV'e karşı önyargısını kırmayı başardılar. Ayrıca Sorumlu Blog gönüllüleri Van'a giderek insanların ihtiyaçlarını tespit ettiler, yardım gönderilmesini kolaylaştırdılar. Afet bölgesinden canlı canlı bilgiler aktardılar.
Hepsi işleri güçleri, mesuliyetleri olan insanlar fakat sırf insanlık yararına pozlar verdiler, afişler tasarladılar, sergiler düzenlediler, deprem bölgesine kendi imkanları ile gidip uykusuzluk, açlık demeden çalıştılar. Hiçbir çıkar gözetmeksizin...

Kurulduğundan beri takip ediyorum çalışmalarını, bir gün kendi kendime dedim ki neden sadece seyredip takdir ediyorum? Sevgili Styleboom da seve seve bilgilendirdi beni ve ben de aralarına katıldım. Son zamanlarda yaptığım en doğru şey bu olsa gerek. Artık insanlık yararına ne isterlerse elimden geldiğince seve seve yapmaya hazırım!

Sorumlu Blog'un ilk projesi olan ''Bize İyi Kalbin Gerek'' şu an Marmara Forum'da sergileniyor. Sergi, Dünya AIDS gününe, yani 1 Aralık'a kadar sürecek. HIV+ insanlara karşı en ufak bir ön yargınız mevcutsa gidin, bilgilenin ve kırın derim!

Not: Sorumlu Blog, katılmak isteyen tüm blog yazarlarına açık bir platform. Siz de gönül vermek istiyorsanız vakit kaybetmeden iletişime geçin bence!

İletişim için mail: sorumlublog@gmail.com
Yapılan tüm çalışmalar hakkında bilgi edinmek için Sorumlu Blog resmi sitesi: http://sorumlublog.com/
Facebook fan sayfası: https://www.facebook.com/SorumluBlog
Twitter hesabı: http://twitter.com/#!/SorumluBlog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;