13 Kasım 2011 Pazar

Şehirler Arası Otobüs Rutinlerim

An itibariyle bir şehirler arası yolculuğun daha sonuna gelmiş bulunmaktayız yeavrılarım. Ve benim yine başıma dolu şey geldi yazmadan duramayacağım.
Otobüse bindim Ataşehir'den. Anaam! Ne göreyim yanıma böyle 15-16 yaşlarında çocuğun birini koymuşlar. E kardeşim o eskiden değil miydi? Hani bayan yanı olsun geyiği falan. Bu da neyin nesi şimdi? Muavin baktı çocuğun bilette erkek yazıyor benimkinde bayan yani bir sorun da yok. Ulusoy'un mallığı yani tamamen. Çocuğu aldılar önce daha önde bir yere, sonra oranın sahibi de İzmit'te bindi bu sefer çocuğu daha arkaya aldılar. Yazık öldü garibim yer değiştirmekten ama neyse sonunda halloldu. Ben de tıklım tıklım otobüste yanım boş geldim çaktırmayın:D

Her zamanki gibi önümdeki şahsiyet pervasızca indirdi o koltuğu. E şurda 1.74 insanız bacağımız her yere sığmıyor, yine çürüdü dizlerim. Neyse öndeki molaya inince çaktırmadan kaldırdım koltuğunu ama gelince fark etti tekrar indirdi. Nasıl fark ettiyse artık, yanında su terazisiyle falan mı geziyor manyak nedir...

Ben genelde uyurum otobüste, dedim muavin sen bana bi yastık bi battaniye getir. Anaam bitti demez mi! Daha otobüs yeni kalktı, yastık battaniye bitmiş. Millet çeyiz mi düzdü ulusoydan naptıysa artık... Yastık niyetine şalımı, battaniye niyetine montumu kullandım ben de:(

2 mola var, biri Bolu'da biri Osmancık'ta. Ben molada inmeyi sevmem pek, uyku sarhoşu zaten göz de kör yanlış otobüse binerim falan, yok yani ne rahatımı bozucam der devrilirim aşağı. Sırf inmemek için su falan da içmem hatta. Ama bu sefer nasıl bi susadıysam içtim de içtim, içtim de içtim, sudan sarhoş oldum resmen. 2.molada inmek zorunda kaldım. Yaklaşık 5-6 yıldır molaya inmediğimden tuvaletin yerini 3-4 kişiye sormuşumdur toplamda. Onlar da yer altında bi yere koymuşlar saklamışlar resmen Neyse girdim çıktım falan. Herifin biri tuvalet 75 kuruş demez mi! OHA kardeşim OHA! 75 kuruşundan geçtim bu devirde paralı tuvalet mi kaldı lan? Sen koskoca ulusoyun tesisisin paralı tuvalet ne demek? Adamı da oturtmuşlar para kesiyor orda. Kesin yarısını cebe atıyodur, sonuçta kaç kişi girdi çıktı sayacak halleri yok ya...

Arkamdaki kız da eşek teknosu açmış bangır bangır, kulaklıktan geliyor ses ama sanki hoparlörden dinliyorsun yani öyle diyeyim. En son tiesto eşliğinde sinirleniyordum, sonra uyumuşum.

Samsun'a 2 saat falan kala kahvaltı servisi başlıyor. Ama ben uyuyorum bayağı ağzım falan da açıktır kesin. Muavin bozuntusu beni nasıl sallıyor kahvaltı da kahvaltı diye. YEMİCEM ULAN diye bağırasım geldi. Psikopat mıdır nedir bi yemezsen arkandan ağlar demediği kaldı. Uykumdan da oldum.

Neyse düşe kalka, daha doğrusu uyuya uyuya geldim Samsun diyarlarına. Bu sefer bissürü iş var okulun sınavı bi yandan ehliyet bi yandan. Umarım altından kalkarız gari...

3 yorum:

  1. Peki ya Çorum'da alınması gereken çeşit çeşit leblebiler?

    YanıtlaSil
  2. valla tuvalete verdiğim para içime oturdu o aklıma gelmedi:P

    YanıtlaSil
  3. sana bi bilgi verim; otobanda olan bütün tuvaletler ücretsiz olmak zorundadır ama diger yollarda kesinlikle paralı yaparlar bunlar :)

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;