8 Kasım 2011 Salı

Nishmark!

Şu ismi telaffuz edince bile içim bir hoş oluyor. Onlar çok güzel, çok özel, çok havalı... Ne mi onlar? Defter, notluk, kalem, kartvizitlik ve daha bir sürü şey!

Benim Nishmark defterlerle tanışmam Sundaysky festivalinde Kumm Design'ın standından bir defter satın almamla başladı. Hatırlıyorum da tezgahın başında 1 saate yakın zaman geçirmiştim. Hepsi birbirinden güzel, biri diğerine benzemiyor. Üstelik hepsi de el yapımı! Yani saniyede 1000 tane basılan sıradan endüstriyel ürünlerden değil. Üzerinde emek var, parmak izi var, yaratıcılık kokuları var.

Her zevke hitap edeni bulunabiliyor. Renkleri, üzerlerindeki düğmeleri, lastikleri, kağıt kaliteleri, hatta derilerinin kalınlığı bile farklı farklı. Süsü sevene leoparlısı, asaleti sevene simsiyahı, cıvıl cıvıl sevene turkuaz, pembe, mor ve daha bir sürü renkte Nishmark defter..

Nishmark'ın internet sitesine girdiğinizde o rengarenk dünyaya balıklama dalıyorsunuz. Ben ilk açtığımda yaklaşık bir buçuk saat falan gezinmiştim. Sitesi bile bağımlılık yapıyor. 20 yaşına gelmeme rağmen hala kurşun kalem takımlarına sahip olan bir insan olarak kalem takımları da beni benden aldı, notlukları da, kartvizitlikleri de.. Of sanırım her şeyi beni benden almış:( Hepsine, her rengine sahip olmak istercesine doyumsuz hissettim kendimi:)

Şimdilik 1 tane nishmark'ım var, daha fazla edineceğim ama bir türlü karar veremiyorum hangisini istediğime. Gönül ister bütün siteyi alayım, e o da biraz zor. Biri bana sponsor olsun:P Bir arkadaş ortamında defterimi çıkarınca gözler ona çevriliyor, fiyakam oluyor:) Günlük hayatta notlarımı telefonuma kaydederdim ama bu defterden sonra her şeyi yazmaya, en küçük çantalarıma bile onu sığdırmaya başladım. Bence siz de en kısa zamanda kendinize bir Nishmark edinin, bu rengarenk tasarımların keyfini çıkarın, geniş ürün yelpazesiyle stilinizi yansıtın ve havanıza hava katın!

Sitenin Nishpuan adında bir uygulaması var ve yeni üye olanlara 10 tl puan yükleniyor. Her alışverişte de %5 nishpuan kazandırıyor. Gönderimler kargo ile yapılıyor.150 tl ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsiz!

Nishmark resmi internet sitesi: http://www.nishmark.com/
Nishmark Facebook Fan Sayfası: https://www.facebook.com/pages/Nishmark/202625183105159


12 yorum:

  1. biz de maaile kırtasiye ürünlerine pek bir meraklıyız! 3 kız olunca :) ama en büyük gerginliklerimiz pylaşılamayan, kullanılmayan 'Nishmark'lardan çıkıyor! :))

    YanıtlaSil
  2. BAYILDIIIM oha cok guzel hepsi ya sen olmasan ruhum duymazdi sagol votkacik:)

    YanıtlaSil
  3. Ben benimkini ablama gostermedim:p

    YanıtlaSil
  4. Leoparlilara bayildimm ama cok pahali ya:(

    YanıtlaSil
  5. BAYILDIIIM oha cok guzel hepsi ya sen olmasan ruhum duymazdi sagol votkacik:)

    YanıtlaSil
  6. bende 6 tane defter var hohooo

    YanıtlaSil
  7. 6 tane mi:( iki üç tane de bana ver:)

    YanıtlaSil
  8. ben de sundaysky dan almistim fiyatlari da siteye gire oldukca uygundu

    YanıtlaSil
  9. Offf leoparlilardan biri bana bagislasin:(

    YanıtlaSil
  10. elma seklindeki notluk super, bi de cikolata seklinde olan var ki o da bende var:))

    YanıtlaSil
  11. votka sendekilerin de resmini çekip koysanaa

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;