19 Kasım 2011 Cumartesi

Ne Var Ne Yok

Merhaba sayın seyirciler, yine bir haftasonu sabahında beraberiz. Ben de bu aralar pek bi çakma spiker modundayım da hayırlısı... En son yazdığımda abuk sabuk seçmeli ders sınavından dem vurmuştum. Vurduğum kadar da varmış genşler. Sınavın etkisi 5 puandı, 3 falan alıyorum ben. Zaten 5 alan olduğunu da sanmıyorum çünkü biyoistatistik hepimize girdi resmen. 2 biyoistatistik, 3 anatomi sorusu var; anatomiler doğru biyolar yanlış. Vayyynassını ne kadar garip ya? Hani bi de dersin adı anatomi yani. Başka derslerden kimle konuştuysam 4ün altına inmemiş adamlar, farmacılar sözlü oldu onlar bile 4'ten aşağı değil. Ama biz süründük vesselam. Neyse sağlık olsun diyelim.

Dün de pdö'nün sınavı vardı. Ben zaten grip olduğum için pek çalışamadan gittim, konuşmadım da fazla ama bi baktım herkeste bi bezginlik. Yani hepimizin en verimsiz pdö'süydü. Çabuk bitti allahtan da eve geldim. Sonra akşama kadar yatış. Yahu arkadaş nasıl bi bünyem varsa uyudukça daha da hastalanıyorum. İstirahat falan hikaye yani bana. Bak dün gece Model konserindeydik, tepindim tepindim şu an daha iyiyim mesela. Hareket lazım hareket, yatmak bana göre değil. Bu arada Model'e de kurban olurum ya. Hele o solisti var ya, bebişim o zaten. Twitterdan tanıştık arada konuşuyoruz kendisiyle. Dün konserden sonra herkesin dilinde 'solist çok sempatik yaa' gibi laflar vardı, hakkaten de öyle! Oy cınım benim o ya...

İlk defa bi haftasonunu okulun sınavlarına çalışmadan geçirebilmenin haklı gururunu yaşıyorum. Gerçi bu sefer de ehliyet belası var üzerimde ondan da zırnık haberim yok. Oturup okumam lazım şu motoru, distribütör buji muji artık bi el atmam lazım. Sürücü kursunun dersine zaten gitmiyorum. İşime gelmediği zaman okulun dersine gitmiyorum da ehliyete mi gidicem lan? Bi o eksikti. Zaten herkes son 2 senenin çıkmış sorularıyla halledersin diyip duru. Öyle yapıcam ben da.

Bu  hafta sonu full donanımlıyım. İlaçlarım, yiyecek içeçek her şey var çok şükür. Evden çıkmamayı düşünüyorum. Önümde izlenecek 1 sezon Breaking Bad, 3 bölüm de Fringe var. Özellikle Fringe'i acayip merak ediyorum şu an ama 3 tane üst üste izleyip kombo yapıcam:) Bi ara da kütüphaneye gidip yeni dizilerimi indirmem lazım. Evdeki kotamla torrent'e abanmam pek mümkün değil de. :)

Çevirilerimi de bitirdim çok şükür. Fark ettim ki son üç yazıda da paso çeviriden bahsetmişim. Çünkü üçünü de yazarken henüz yapamamıştım:) Şimdi bir yanım, sınava kadar yapabildiğini yap diyor diğer bir yanım da yeter artık inzivaya çekil diyor. Diğerini dinleyesim var ama bakalım artıkın.

Yani uzun lafın kısası bu aralar hayat güzel gibi. Öyle olmasını sağlayan da arkadaşlarım zaten büyük ölçüde. Oy yerim onları! Bi de şu gribim geçse çok daha güzel olucak. Sol elimde ağrı vardı o da azalarak bitti çok şükür. Bi şu grip kaldı başıma. Ayda bir uğruyor kerata anlayamadım üzerimden aldığı ayrı bi zevk var herhalde. İnşallah geldiği gibi gider de eski canlı hallerime kavuşurum. Zira bu gidişle tuvalet kağıdı ve ilaç parasından batıcaz.

Votka'nın hayatında kesitleri izlediniz sayın seyirciler. Bir sonraki durum değerlendirmesinde görüşmek üzere:) Bu arada yeni dizi neyin önerin bana ya, yeni heyecanlar arıyorum:P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;