12 Kasım 2011 Cumartesi

-Titreye Titreye Yazılmış Yazı-

Hava soğuk, ben üşüyorum. Tıpkı yağmur altında kalmış bir evsiz gibi.. Oyyh allah hiç edebiyat yapamicam bir an önce yazayım bitsin ellerim dondu. Yine bir İstanbul-Samsun seferi günündeyiz kağıt helvalarım. Yine ben bunalımdayım. Arkadaş şehirde ne etkinlik varsa ekim-kasım ayına doluşmuş yemin ediyorum. Bienal'e 2.kez bi gidicektim gidemedim. Cem Yılmaz'a gitcektim gidemedim. Tüyap zaten bugün başladı tee Beylikdüzü'ne nereye gidiyon ona hiç gidemedim. Halbuki gitsem French'ciğimi öpüp koklayacaktım. İmza günü varmış, ama siz gidin bak. Geçen hafta da 1 günle Can Bonomo insanının Roxy'deki konserini kaçırdım. Şimdi de 1 günle Bostancı Gösteri Merkezi'ndeki Model konserini kaçırıyorum. Ben galiba paso kaçırıyorum. Başka iş yaptığım yok. Sürekli gezdim bu sefer her zamanki gibi. Yapmam gereken zibilyon sayfa çeviri var, onları da hala yapmadım. Artık pazar günü ellerimden öpecek.

Hava da anasının nikahı gibi soğuk. Sabah arkadaşımla kahvaltı edelim dedik, ellerimiz titreye titreye yedik içtik yemin ediyorum. Kasımda böyleyse ocakta.. oyy düşününce bile üşüdüm.

Bu sefer otobüsle gidiyorum valla. Geçen sefer uçaktan çektiklerimi okuduysanız bilirsiniz, sevmedim sevemedim uçak şeysini. O yüzden götüremediğim eşyalarımı da alaraktan toptancı misali yüklenicem bu akşam. 9'da da 10 saatlik geri dönüşü olmayan bi yola giricem:P Her seferinde de yolda bilgisayarı açarım bilog neyin yazarım, şu filmleri izlerim falan diye hevesleniyorum. Ama o koltuklarda da hiçbir şey yapılmıyor uyumaktan başka. Devriliyorum aşağı. Bu gece de twitter'dan biraz kafanızı ütülerim, muavin yakışıklı rastlarsa onu çekiştiririm falan, sonrası yastık battaniye ballarım. 

Haydin ben hazırlanmaya devam edeyim, bu arada siz de pegasusa çemkirdiğim yazımı okuyadurun. Öperünk.

2 yorum:

  1. Oha la ben İstanbul'da yaşıyorum hiiiç bunca şeye yetişeyim derdinde olamıyorum. Göremiyorum bile nerede ne var. Hem okul hem iş hem de staj zımbırtısından herhal. :(

    Bu arada ben de akşam otobüsle dönüyorum tahmini olarak 12 saat falan sürer. Bana da 1 numaralı koltuğu verdiler, zırnık uyuyamam şoför misali yola pür dikkat odaklanırım. :(

    Bi de şu Turkcell Blog Ödülleri şeysi ne la? Amblemi neyin ne kadar çirkin sik gibi çıkıyor blogun kenağrından.

    Mucuk ballı lokmam. :*

    YanıtlaSil
  2. of ben de zar zor buldum balım 36 numara seninki ne kadar önse benimki o kadar arka:D turkcellin şeysi beni de sinir ediyo harbiden

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;