15 Kasım 2011 Salı

Ders Çalışmamak İçin Her Türlü Gereksiz İş İtina ile Yapılır

Yine sırf dersten yırtmak adına yazdığım yazılardan biriyle karşı karşıyayız sayın seyirciler. Öncelikle hava çok soğuk oğlum, her önüme gelene söylediğim gibi, işim gücüm olmasa hazirana kadar burnumun ucunu bile uzatmam dışarıya.

Yapmam gereken bir sürü iş var. Yarın sınav var. Çok gereksiz bi' sınav. Ben ki liseden beri ilk defa klasik sınav olucam (çok lazımdı ya). Böyle boşluk doldurmalı falan, seçmeli ders adı altında ama ekistıradan anatomiyi geçiriyorlar bakmayın siz. Ona çalışmam lazım ama sınav öğleden sonra diye yaydım postu oturuyorum.

Maçı izledim, hayatımda Hiddink kadar geniiiş, rahaaat, tuzu kuru herif görmedim. Zaten 4 tane mi atıp tur mu atlayacaktık yani el memlekette ne diye seyrettiysem...

Çeviri yapmam lazım. Bilgisayarda sayfalarca bakıyorlar bana melül melül. Onu da cumaya yetiştirmem gerektiği için ertelemiş bulunmaktayım.

Pdö çalışmam lazım. Şimdi bilenler bilmeyenlere anlatsın hiç anlatamam pdö ne diye zaten akrabalara arkadaşlara onu açıklamaktan fenalık geldi artık, çok da sevilesi bişey değil zaten bilmeseniz de olur:p İşitme fizyolojisiymiş de bilmem ne. Onu da gözüm yemiyor bu saatten sonra. Yarın laboratuvar var, o da kulak anatomisi falan. Onu da canım hiç istemiyor şu an.

Bugün akşam 6-7 lere kadar kütüphanedeydik. Seçmeliye bakarız diye, artık bizimkileri bilmiyorum da ben paso müziği taktım kitap okudum. (Babam da bu yazıyı okuyorsa tezeği avuçladım demektir.) Bizim kütüphane de hastanenin morguyla yarışır. Öyle bi' soğuk. Üzerinize afiyet hasta olmakla olmamak arasında gidip geliyorum. İnkar etme aşamasındayım. Kabullendiğim an yatak döşek olucam çünkü biliyorum. Yarın da planım kütüphanede takılıp işitme bilmemnesine çalışmaktı ama bilmiyorum yani orası böyle buzhane terk takılırsa biraz zor.

Öyle yani, bugünkü durumlar bu şekil. En iyisi ben varam da yatam. Yarın da seçmelinin ne derece gazabına uğradığımızı yazıp anlatırım size. Öptüm!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;