16 Ekim 2011 Pazar

Bir Grip Yolcuyum Hayat Yolunda

Grip ne kötü şey. Pis grip, kaka grip. Bence birçok ölümcül hastalıktan daha rezil bişey grip. Grip bi sebze olsa kelem, brokoli falan olurmuş.
Böyle kafan tam anlamıyla 1500 oluyor, sağa sola çeviremiyosun, burun desen garanti 1 tanesi tıkalı. Ya sağ ya sol. Tek taraflı nefes alıyosun, hatta bazen ağızdan. Peçeteler sağda solda. Kolonya kokuları üzerine sinmiş. Mikrop kırılsın diye tinerci gibi kolonya çekiyorsun burnuna. Burun zaten silmekten perperişan halde, tahriş olmuş doya doya silemiyosun da. Masaüstü manzarası şu; boğaz pastili, selpak-temiz, selpak-kirli, vicks sprey, parol-tamol-theraflu gibi bilumum ilaçlar. Biliyorum Tylolhot'ı aradı gözleriniz ama çok beklersiniz. Hayatta içmem o rezil şeyi. Ama için diye millete çok güzel öneririm bak. İçmeyince de e iyi iyileşme o zaman hıh diye tribimi de atarım. Ama kendim içmem. Terzi kendi söküğünü dikemez mantığı bundan ileri geliyor sanırım.

Ses zaten hak getire. Travesti terk. Her arayanla 'senin sesine nolmuş?' bilmem nolmuş? Bende onu diyorum nolmuş? diyalogları geçiyor. Boğazını kazımaktan bir hal oluyosun. Kütür kütür öksürüyosun. Ne dinlediğinden sen bir şey anlıyorsun, ne de yanındaki. Bi de 'ay sen de bişey anlamadın benim yüzümden yeaa, ay sana bulaşmasa bari' tripleri, mahçupluğu var. Napayım kardeşim, bulaşacaksa bulaşsın. Zannedersin hiv virüsü, milletin ödü kopuyor.

Evde yalnız olsan ortalığı yıka yıka öksüreceksin ama hele ki anne evdeyse allaaah cümbüşü seyret. Her öhö duyuşunda 'sen gez tabi ekimin ortasında hırkasız terliksiz, çık dışarılara incecik penyelerle banyolu kafayla müstehak sana müstehak' diye gezinir durur tepende. O yüzden grip olacaksan yalnızken olacaksın kardeşim. O ne demekse, sanki sana soruyor virüsler abla kaçında gelek diye. Neyse ben allahtan şu an yalnızım. Söylenen eden yok.

İnanın ki bu gerçek bir grip yazısıdır. Çünkü şu an burnum dışında her yerimden nefes alabiliyorum ama burnumu istiyorum ühüühühüh. Pozisyon aynen şu; yatak döşek, karşıda televizyon açık. Kucakta bilgisayar. Üstte pijama, saçlar gündelikçi fikriye gibi toplanmış. Battaniye kat kat. Öyle bir örtünmüşüm ki elimi çıkarıp kumandayı almaya cesaretim yok. Hatta mümkün olsa şu yazıyı bile düşünce gücüyle yazıcam. Üşengeçlik pik yapmış yani. Pencereden sokağa bakıp duruyorum, pazar pazar evdeyim ya acaba çıksam açılır mıyım? ama salla şimdi bu soğukta otur aşağı. Bu şekilde bi ikilem içindeyim sürekli. Ay daha fazla yazamayazaaam, ellerim üşüdü. Haydin ben filmime geri döneyim.

Sonuç olarak; grip kötü, grip pis, grip kaka.

2 yorum:

  1. geçmiş olsun canım gerçekten grip pis kaka ama grip aşısı olmuş biri olarak burnum akıyoor eyvaaahhh :D

    YanıtlaSil
  2. grip aşısı bi işe yaramıyo kızım olma bi daha:D ben atlattım yarabbi şüküüürr darısı başına:)

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;