15 Eylül 2011 Perşembe

Sıkıntılı Durumlar

Şu ara çok sıkıntıdayım. Zaten buraya mutluluk temalı yazılar yazamıyorum uzun süredir oradan anlamışsınızdır. Üzerime bir ağırlık çöktü sanki. Bir yere giderken 15 kere düşünüyorum. İnsanlar yüzünden bu biraz da. Adam buluşalım diyor, tamam diyorsun başkasına da öbür güne söz veriyorsun. Sonra ertesi gün ben gelemicem diyor, yarın buluşalım diyor, e abi ben yarın başkasına söz verdim.. Ayıkla pirincin taşını. Sinir oluyorum şu durumlara. Bence herkes planını programını 4-5 gün önceden yapsın. Spontane işler yapmak çok da matah bir şey değil. Ajanda muhabbetiyle hep alay ederler ama harbiden ajanda taşıyın abi, ya da ne bileyim arkadaşlarımın 9/10 unda iphone blackberry var, madem aldınız akıllı telefonları kaydedin kıyısına köşesine saat saat ne yapacağınızı.
Sen şıkır şıkır hazırlanıyorsun evden çıkacaksın, adam arıyor 10 dakika kala ''ben gelemiyorum''. Niye? ''halamın işi çıkmış kuzenimi bana bırakacakmış''. Hay halanın yani.. Tamam herkesin ailesi en önemlidir, benim için de öyle, ama bir tek bana mı olmuyor kardeşim böyle şeyler? Bende mi gariplik var, bir tek benim ailem mi planlı programlı? Şimdiye kadar bir buluşmamın annem/babam veya başka bir aile üyem tarafından sabote edildiğini hatırlamıyorum. Çünkü söylüyorum en geç 1 gün önce, herkes kendi yoluna bakıyor. İnsanlar gelmiş 20 yaşına, ama şunu hala öğrenememişler. Hadi diyelim buluştuk, 15-20 dakika bekletilmelere hiç değinmiyorum bile. Yarın öbür gün bunlar hayata atılınca iş görüşmelerine de geç kalsınlar da alsınlar boylarının ölçülerini. Ya da alarm mı kurarsınız, kıyafetinize akşamdan mı karar verirsiniz ne yaparsanız artık, yavaştan dakik olma turlarını atmaya başlayın sevgili geç kalan tayfa.

Diyebilirsiniz sen çok mu meşgulsün de her günün dolu? Evet abi meşgulüm çünkü Samsun'a dönmeme 8 gün kaldı şunun şurasında. Kimle ne görüşsem kar. Bir sonraki gelişim muhtemelen Kurban Bayramı olacak, o tarihten önce sınavdı şuydu buydu pek vakit olacağını sanmıyorum. İnsanlar böyle ertelemeler, ekmeler yaptıkça günler üst üste biniyor. Geçen gün 1 günde 3 ayrı insanla görüştüğümü bilirim aceleden, ama bugün bomboş evde oturuyorum. Niye? Yine çok meşgul arkadaşlarımdan bazılarının bahanesi var çünkü. Yine birinin anası danası bir şey çıkarmıştır kesin (yersen o da). Yani diyeceğim o ki; tamam işiniz çıkabilir, nihayetinde oturup iki uyduruk kahve içicez müzakere yapmıyoruz burada, ama allahınızı seviyorsanız 1 gün önceden söyleyin şunu da, sap gibi ortada kalmayalım. Özellikle İstanbul'da geçirecek sadece 1 haftası kalmış benim gibi insanlar için yapın bunu..

Asıl sorunum 1 haftam kalmış olması zaten bakmayın millete saldırdığıma. Geçen hafta fashion week'te bile aklımda bu vardı. ''ulan şimdi eğleniyoruz gülüyoruz falan da 10 gün sonra gidicez off anasını ya'' modundaydım. Sanki ahirete gün sayıyorum yani öyle bir saçmalık. Şimdi bu akşam Bjk maçı var, ondan sonra iksv partisi falan. Cumartesi de Bienal başlıyor, ha diyince geçecek yine. Gezdiğim sergiden, dinlediğim müzikten de bir şey anlamayacağım gidicem edicem takıntım yüzünden.

Alıyorum elime kitap okuyayım diyorum (aldığım kitap da ayıptır söylemesi 765 sayfa, çok aradım herhalde) o kitabı okurken bile ''ya şimdi benim bunu burda bitirmem lazım hayatta Samsun'a taşıyamam ansiklopedi gibi şeyi'' triplerine giriyorum. Okuduğumdan da bir şey anlamıyorum, zaten felsefe üzerine biraz kitap, yani sağlam kafa lazım ona. Müzikle bile okunmuyor düşünün. Neyse öyle ya da böyle onu burda bitirip bırakmam lazım, valla uçağa almazlar rahat 1-2 kilo var sınırı aşarım:P

Şu sıralar yeni bir web sitesi-blog üzerinde çalışıyorum. Şablonlar, html şablonları, css kodları falan onları didikliyorum. Henüz yazmaya başlamadım ama burası duracak hep, o kişisel bir şey olmayacak. Neyse şimdilik o kadar spoiler vermeyeyim de, tasarım bitince göreceksiniz nasıl olsa. (ama web tasarımdan anlayan biri varsa da fena olmaz:P) Çünkü zor işlermiş bunlar hakkaten. Ya bi kere web tasarım-bilgisayar programcılığı diye bölüm var. Benim oturup 2 kitap 3-5 yardımcı blogla bu işi çözmem beklenemez. Ciddi zaman lazım ayrıca. Neyse yani inşallah eli yüzü düzgün bir şeye benzer. Ama orası ayrı burası ayrı, hisli defterden kurtulamayacaksınız:)

Buraya yazıyorum sıkılınca, madem sıkılıyorum bari yazayım kafasındayım hep. Çileden çıktığım zamanlarda bile müzikten şundan bundan önce yazmak geliyor aklıma. E güzel bişey bence bu. Öyle bir yazmışım ki yayınlanmamış 12-13 post var taslaklarda. Gelişigüzel saçmalamışım bir kısmında. Yani şimdi kalkıp yayınlasam ''aga sen ne diyon ya'' derler:)

Böyle işte, üzerimde bir rehavet bir şeyler. Okul da başlayacak 26'sında, o zamana kadar işleri biraz toparlamam lazım zaten İstanbul'dan ayrılınca bir çöküşe giricem eminim. Kendimi ufaktan toplamam lazım. Söyleyin ne yapayım? Siz ne yapıyorsunuz, havanın rüzgarlı olduğu zamanlarda sizi terler basıyors, her şey güzel giderken kötü bir şey bulmaya çalışırken buluyorsanız kendinizi.. Öyle durumlarda ne yapıyorsunuz da iyi geliyor? Söyleyin ben de yapayım..

7 yorum:

  1. mesela ben oturur yaptığım iyi şeyleri düşünürüm o tür durumlarda. yarın samsun'a döneceğimi değil de 2 hafta ne güzel şeyler yaşadım diye düşünürdüm. öbür durum (son anda işi çıkmak) herkesin başına gelebilir. unutma ki sen kendin için önemlisin. ama başkalarının önem sırasında anası, danası, kuzeni senden üstlerdedir.

    YanıtlaSil
  2. evet önemlidir ama genelde bahane onlar, gerçek değil çoğu bakma sen.

    YanıtlaSil
  3. Pek post'la ilgili bir şey söylemeyeceğim ama bir zamanlar twitterda sıkı takipçindim.Sınav nedeniyle kapattım twitterımı.Bi kaç gündür giriyorum sırf seni okuyorum :).Sonra buraya geldim bi'kaç bişey söyleyip gideyim dedim.Öncelikle cerrahpaşa için çalışıyordun sanırım bir ara bıraktın mı n'oldu merak ettim sonralıkla İstanbulda geçireceğin günlerin keyfini çıkar samsunu düşünüp bu günlerini de atarlı geçirme ,naçizane fikrim, :)

    YanıtlaSil
  4. aa çok mutlu oldum sağol:) hala çalışıyorum ama cerrahpaşa için değil. geçiş mevzuunu erteledim diyelim şimdilik:) bakma samsun'u çok sevdiğim söylenemez ama okulumu çok seviyorum o yüzden kalmak yönünde şimdilik fikrim:)

    YanıtlaSil
  5. Bende gelirim belki seneye samsuna :) Tercihlerim arasına yazacağım.Seni bulurum o zaman kalp.

    YanıtlaSil
  6. aynı aynı herkes merak etme biz de gidiyoruz.ama senin çok uzakmış ben çanakkaleye gidiyorum

    YanıtlaSil
  7. gelirsem mutlaka haber ver:)

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;