19 Ağustos 2011 Cuma

Sizi Poke Yiyesiceler

Bizim insanımızda, uçsuz bucaksız bir yapma denileni yapma arzusu var. Şunu son günlerde çok yaşıyorum.
Facebook'ta bir poke=dürt hadisesi var özellikle kızlar bilir. Psikopat psikopat adamlar dürtüp duruyorlar.


İşin kötüsü,  Mark efendi sen git koskoca Facebook'u kur, ki artık içine sims skype falan da koydu; ama hala bir ''BAŞKASININ DÜRTMESİNİ ENGELLE'' butonu yok arkadaş! Ne meraklıymış milletin birbirini iteklemesine.


Yani poke o kadar saçma salak bişey ki, böyle tam kendine güvensiz, netten kız düşüreceğine inanmış adamların işi. Bir insan senden harbi harbi etkilenmişse atar baba gibi mesajını konuşur kardeşim. Dürtmek nedir?


Bugün face'de dürten yarın otobüste fortlar. Benim mantığım artık bu yönde, düşünün öyle bir sapkınca buluyorum.
Şunun tipine bak, o parmak ne lan nereye gidiyor o parmak öyle? tipsiz, artist!




ps: bu yazıyı yazdım ya ben şimdi, dürtmeyin sevmiyorum dedim ya; size yemin veririm ki 75483920 kişi itinayla facebook'umu bulup dürtecek. Yazının başında kurduğum cümle de o rahatsız tiplere gelsin. Öperim.

5 yorum:

  1. cansın sen ya. duygularıma tercüman oluyosun :))

    YanıtlaSil
  2. Hep Facebook acemileri dürtme eğilimi gösteriyor. Mantıklı insanlar böyle saçmalıklara gelmiyor neyse ki. :D Beni de bir Facebook'u yeni öğrettiğim ablam; bir de profil resmini yarısında Jeff Hardy, yarısında da Justin Bieber olan bir resim yapıp Sihirli Annem 2011'i beğenen erkek bir arkadaş dürtüyor sadece. o_O

    YanıtlaSil
  3. sanada face de baska turlu ulasilmiyor :/ hersey kapali.

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;