27 Ağustos 2011 Cumartesi

Sims Social Hadisesi

Sims diye bi oyun var, hep vardı, olacak da. Bilmeyeniniz yoktur herhalde. Ben şahsen içinde bulunduğumuz şu günlere değin Sims'in aptal kız oyunu falan olduğunu zannediyordum, 1-2 kere arkadaşta oynamıştım yani Sims geçmişim bundan ibaret. Ama gel gör ki senin Zuckerberg almış koskoca Sims'i Facebook'a monte etmiş. Tabi ki bu oyunun hastası olanlar hiç beğenmiyor oyunun bu formunu, zayıf buluyorlar. Fekat ben çok da sims kültürüne sahip olan bir zat olmadığımdan, ne verseler yermişcesine oyunu çok süpersonik buldum.

Ben başlayalı 1 hafta falan oldu. Önce sana bir ev veriyor, ama sonra sen kendi evini yapmaya başlıyorsun. Ve evinin 1 odasını tamamlaman için de 3 arkadaşının yardımına ihtiyacın var. Uzun lafın kısası istek yollamaktan, yardım dilenmekten yorulduk be Zuke! Ne gurur kaldı ne bişey. Ki ben hep uyuz olmuşumdur oyun isteklerinin bildirim olarak gelip gereksiz adrenalin yaratmasına. Ama gel gör ki başına gelince farklı oluyormuş; arkadaşlarıma yalvarıyorum ayy nolur yolla nolur valla bi daha istemicem diye. Ama yine istiyorum o ayrı. Şu ara report for spam'lik olmaya aday bir insan oldum çıktım.

Tabi oyun Sims olunca, e bir de beleş olunca tüm dünya sağlam yüklenmişiz belli; hemen çöktürdük sayfayı. Tam düzelttiler 3-5 gündür iyi derken tekrar dobrovski olduk. Ne zaman açsam şu yandaki tipsiz çıkıyor karşıma, kahroluyorum;

Bir de ben bu Facebook'tan şikayetçiyim komiserim! Türlü türlü oyunları var Millionaire City, Farmville, Cityville vesaire.. Hepsinde coin kazanıyorsun falan, ama ulaşamadığın, artıramadığın bir cash hadisesi var. Sims'de de öyle, simcash'i artıramıyorsun. Ve o çok değerli bişey, cash'in oldu mu enerjin olur paran olur.. Alayını satın alırsın yani. Cash de kredi kartıyla SATIN ALINIYOR. Yani facebook'un her oyununun altında klasik bir ''parayı veren düdüğü çalar'' felsefesi yatıyor. Bu da beni aşırı rahatsız ediyor. Yahu kardeşim zaten reklamdı şuydu buydu zibilyon kere parayı götürüyorsun, hala dandik bi Sims üzerinden para kazanma peşindesin. Şu Mark denen Alman züppesine ısınamadım gitti. Şofbenim su kaçırsa Mark'tan bilicem o derece gıcığım pis suratsıza. Ne var lan alt tarafı bi facebook'u kurdun! (tamam bu sonuncusu pek mantıklı olmadı)

Neyse ki tam ben bu yazıyı yazarken düzeldi.Şimdi yemek yicek benim gız. Bi de anacım bunlar da obsesif midir nedir dakkada bir el yıka duşa gir işe yemek ye el yıka duşa gir işe yemek ye.. Sürekli de canları sıkılıyor. Üst üste iki kere gitar çaldırsan ııh sıkıldım diyor yapmıyor haspam.
Evim de bu; başlarda evi yeniden yaparken bi salaklık yaptım sanırım 6 tane küçük küçük odam var biraz gecekondu stayla oldu. Sıkış tepiş azıcık (ne bulduysam da doldurmuşum yok anam ben hiç zengin olmamalıyım böyle görmemişleşirim kesin)




Oha! LAN! Duşakabinim su kaçırıyor niye söylemiyorsunuz, hemen gidip tamir etmem lazım ehe öhe:) Hadi kaçtım panpiklerim.
Unutmadan, siz de gelin ya sims'e, komşu neyin oluruz gideriz geliriz, kız alıp veririz falan. Takılırız yani:P Gerçi ben şu ramazandı oruç faslıydı bitsin oyuna veda etmeyi düşünüyorum. Zaten çok oynamamın sebebi iftara kadar vakit geçirmek kısmen. Okul zamanı falan oturup milletin evine koltuk seçersem vallahi anamgiller benim evi başıma yıkar:) Bu sefer valla gittim, öpürenzi.



1 yorum:

  1. Hahahah bayıldım bu yazına :) Ben de Sims'te baya cahil birisi olaraktan Sim Social bana da cennet gibi gelmişti. En çok kendi Sims'ime sinir oluyorum anam. Canı sıkıldıkça gitar çal, cd çalarla danset sonra "bozuldu ühühüh tamir etsene oç" oluyoruz.

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;