8 Ekim 2011 Cumartesi

Kadın Olmak Güzel Şey

Biz kadınlar bayılırız kadın olmanın zorluklarından dem vurmaya. Ki ben de yapıyorum bunu hep, ''gel bakayım yaz günü sıcak sıcak ağdayı sür bacağına bi bakayım hee yemez dimi yemezz'' diye kışkırtmaya bayılırım. Ama durdum bir düşündüm, aslında kadın olmanın da güzel yanları varmış. Eminim okuyunca ''hakkaten ya, aa valla'' gibi tepkiler vereceksiniz.


Bir kere, tamam giyimimiz kuşamımız çok önemli, gerek kendimize gerek insanlara saygıdan ötürü ama; gidip de amaan annem de bütün kirlileri yıkamış diyerekten sevgilimizin kotunu babamızın  gömleğini giyip sokağa çıksak, kimse '' napıyo ya bu, ehe öhe manyak mı ne'' diye tepkiler vermez. Sadece alıcı bakışlarla süzülmekten mahrum kalırız o kadar. Ama erkekler öyle mi? geçtim mini etek gibi über feminen kıyafetleri, daracık streç bir jean giyseler bile bir değişik durabiliyor. Efemine buluyoruz bazen, garipsiyoruz. Ki ben bir erkeğin şal takmasına bile yeni yeni ısınabilmiş bir insanım.






Zayıflama takıntımız var evet, her kadının fazladan bir 5 kilosu vardır en az, şaşmaz. Kimse ''ohhh ideal kilomdayım en güzel benim süperim ayy aye koko cambo'' diye gezmez. Bir memnuniyetsizlik daima mevcuttur.Ama işin güzel yanı, erkek kısmı gibi ''off kollarım incelmiş ağırlık kaldırayım, yok body yapayım da baklavalarım adonislerim çıksın'' gibi triplere girmemize, ne idüğü belirsiz suni protein tozlarını avuç avuç yutmamıza gerek yoktur. Biz koşu bandıyla, power plate'le yetiniyoruz Allah'a şükür.


Kozmetik dediğimiz endüstri kadınların yanında bir kere! Kafadan 1-0 öndeyiz. Baktık sivilce mi çıkmış, hoop fondöten pudra derken 2 saniyeye ''hee nerde sivilce he ben göremiyorum?'' moduna girebiliriz. Ve şunu rahatça söyleyebilirim ki, yüzüne bakıp bundan iş çıkmaz denilen bir kadını makyaj denen sihirli dokunuşlarla peşinden on yüz bin milyon erkeği sürükleyebilecek bir ''hatun'' haline getirebilirsiniz.






Ayrıca kozmetik demişken, istediğimiz yerde ulu orta kremlenebilir, güneş yağımızı sürünebiliriz. Ama mesela plajın ortasında iştahla kollarına havuç yağ sürdüren erkek modeli fazla maskülen durmuyor sanki. Ya da hangimiz olsak bir erkek arkadaşımızın çantasında nivea lipstick görsek önce garipsiyoruz, sonra ''e yani sonuçta onunki de dudak, evet olabilir'' diyerek susuyoruz.


Kadınların çok sevdiği, uğruna paralar döküp seneler öncesinden sıraya girebildikleri ''çanta'' denen bir aksesuar var. Ama erkeklerin çoğu çanta kullanmayı sevmez. Biz makyaj çantamızı, güneş gözlüğümüzü, kitaplarımızı falan çantalarımıza, pardon bavullarımıza atarken onlar ellerinde taşımak zorunda kalırlar çoğu zaman. Ben çantama saç düzleştirici koyduğumu bile bilirim. (tabi o gün ekstrem bir durumdu tamam korkmayın benden)










Boyumuz mu kısa? Çekeriz topukluyu olur biter, hah dert ettiğin şeye bak!








Çok mu yaşlı görünüyoruz, kaz ayaklarımız mı kırıştı, dudaklarımız mı pörsüdü? Yaptır estetiği botoksu anında eksi 20 yaş garanti.


Her yere önce biz gireriz. Ne de olsa ''ladies first''.


Gece geç saate dışarıda kaldıysak sevgiliydi, kankaydı mutlaka kapıya teslim bırakacak biri çıkar.


Rahat rahat, böğüre böğüre ağlayabiliriz. 'Erkekler ağlamaz' gibi kısıtlamalara maruz bırakılmayız.


Yağmur yağsa ıslanmamız çok düşük ihtimal. Mutlaka şemsiyesiyle himaye altına almak isteyen bir erkek bulunur.








KRAVAT TAKMA ZORUNLULUĞUMUZ YOK! ohh be, lisede çok çektim kravat şeysinden, liseyi atlattığıma göre rahat rahat sevinebilirim.


Toplu taşımada çok hınca hınç dolu değilse genellikle yer buluruz. Zira bir kadın ayaktayken gerine gerine oturabilen bir erkek varsa atlasın camdan.


İşte böyle hemcinslerim, evet zorluklar da var hamilelikti, ev temizliğiydi vesaire gibi. Ama kadın olmanın güzel yanları da oldukça fazla gördüğünüz üzere, keyfini çıkarmaya bakın:)

3 yorum:

  1. yüz bin milyonlarca kez likelıyorum :D
    ama kravat candır (:

    YanıtlaSil
  2. zaten benden başka kravatsever bi canlı daha yoktur sanırım :) çok seviyorum ama napim doyamıyorum :P

    YanıtlaSil
  3. Bir erkek olarak katılıyorum -_-" Şimdi her erkek ve kadın aynı diyemeyiz, ancak çoğu erkeğin odun olduğunu düşünürsek kız olarak doğmak daha çok işime gelirdi. Duygusallık bir erkeğe yakışmıyor ne yazık ki. Ohoo bu yorumu en iyi şekilde yumuşatmaya çalıştım ama herkeste bırakacağı etki aynı; "oha" :D Bazı kızlar "keşke erkek olsaydım, şöyle yapardım böyle yapardım" diye atıp tutuyorlar. Onlara da katılmıyorum. Çok gözel bir şey sanıyorlar erkek olmayı o_O

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;