23 Ağustos 2011 Salı

İçimden gelen, bana ait olan her şey. Eksiği ya da fazlası değil.

Burayı neden seviyorum, niye zırt pırt post atıp duruyorum biliyor musunuz? Çünkü burası BENİM. İstediğimi yazarım, saçmalarım, gerekirse ''yeni yazı yazdım okuyun cicişler'' diye milleti ayağa kaldırıp sadece bir nokta koyup yazıyı bitirebilirim. Kimse çıkıp ''ne diyosun sen ya'' diyemez.
Mesela twitter'da üst üste 4-5 twit atsan unfollowu üçlü beşli yersin. (kimin umrunda o ayrı mesele) Ama burada zaten izleyici sayısı kimsenin umrunda değil, az izleyiciniz olması okunmadığınızın göstergesi değil. Mesela benim bir blogu okurken en son aklıma gelen şey izlemeye almaktır.

Keşke diyorum şu blogspota telefondan da girilse. Sağda solda derste tuvalette yazarım allahıma. Çünkü ben hissettiklerimi hep kısıtlama olmadan dile getirmeye alışmışım. Twitter'da güzel hoş ama o sıçtığımın 140 karakterine sığdıracam diye canım çıkıyor. Cümlenin hep bir yanı eksik. Ama olsun twitter candır yine de.

Öyle yani, kendime göre arada içimi döküp arada saçmalayacağım burada. Burası benim not defterim gibi bişey.Genelde özen gösteririm ama aklıma eserse imla kurallarına da dikkat etmeyebilirim. Sonuçta buradan ne ticari bir amaç güdüyorum ne de bir kişi ya da kurum adına yazıyorum.Sadece bana ait, benden bir şeyler bulabileceğiniz bir yer. Ben içimi dökerim, e okunup beğenilmesi de bana artı mutluluk getirir. Yani uzun lafın kısası reyting kaygılı yazılar bulamazsınız rahat olabilirsiniz. Şimdilik bu kadar, yeni yazıda görüşürüz öpü öpü.

1 yorum:

  1. "Keşke diyorum şu blogspota telefondan da girilse. Sağda solda derste tuvalette yazarım allahıma"

    asllınd bu özellik çoktan beri blogger da var sırası ile Kumanda Paneli ➜ Ayarlar ➜ E-posta ve Cep Telefonu yolunu takip et bu sekmede ilk seçenekte Mobil şablonu göster blog'unun cep telofonlarına uygun bir versiyonda yayınlamasını sağlayabilirsin.

    diğer seçeneklerde blog'una yeni bir yazı girerken kullanbileceğin yöntemler bulunuyor bunlardan biri e-posta ve diğeri mobil cihaz bu iki yöntemden istediğini etkinleştirdikten sonra okuldan yazabileceğin gibi,gittiğin bir konserin videosunu çekip canlı olarak yayınlayabilirsinde....

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;