28 Temmuz 2011 Perşembe

Ünlü Sevgilin mi Var, Eyvah!

Kızlar; bugün oturdum, hem sizin için hem kendim için bu konuyu uzuuun uzun düşündüm.
Hepimizin hayalinde bir James Franco, bir Leonardo DiCaprio, efendime söyleyeyim bir Tom Cruise gibi adamlar var. ‘ayy hayıaar ben sevgilimle mutluyum kimsede gözüm yook’ diye palavra atanlarınızı duyar gibiyim; ama birbirimizi kandırmayalım şekerim. Şimdi Brad Pitt kapıyı açsa da ‘bir akşam yemeğine ne dersin?’ diye sorsa hepimiz don atlet arkamıza bakmadan koşarız.
Bunlar yüzleri, fizikleri sayesinde senin benim hayatımız boyunca kazanamayacağı parayı 1 sinema filmiyle götüren adamlar. E tabi yetenekleri de var da, bebek gibi suratları olmasa bu kadar popüler olamayacakları aşikar.








Gelin birlikte hayal edelim.. 7’den 70’e kadın kısmının televizyona yapışıp izlediği, genç kızların gece yatmadan önce posterlerini 40 kere öptüğü, facebook’ta 7472989494 kişinin beğendiği, tüm dünyanın ‘ağzından bir laf çıksa da paylaşsak’ diye sosyal ağların başında nöbet tuttuğu bir adamla berabersin. Tüm dünya o herife ölüp biterken, o eve gittiğinde seni görmeyi hayal ediyor, seninle olabilmek için setlerden yırtmaya, günlerini boşaltmaya çalışıyor.. Evet benim olduğu gibi sizin de içiniz bir hoş olmuştur eminim, Allah korusun eğer hormonlarınızda bir bozukluk yoksa.
Her şey tıkırında, havandan geçilmiyor, tüm dünya seni konuşuyor. Kızlar seni kıskanmaktan uyuyamıyor, yolda görsek de alaşağı etsek diye planlar yapıyorlar hakkında. Davetlerde beraber boy gösterip dergilere basılan resimlerinize bakarken birbirinize ‘senin göbeğin mi çıktı eheh’ diye şakalar yapıyorsunuz.. Yani egon, şöhretin, havan tavan yapmış durumda.
Gel gelelim işler o kadar kolay değil.. Zaten bu kadar güzel bir tablodan sonra işin içinden bir çapanoğlunun çıkacağını siz de tahmin etmişsinizdir. Anlattıklarımı okuduktan sonra takdir edersiniz ki böyle adamların yanında süzülen kadın olmanın eminim ki büyük zorlukları da vardır.
Bir kere, için rahat değil. Düşünün; bir pazar sabahı adam seni öperek uyandırmış, yatağına portakal sulu, sucuklu yumurtalı, en kırmızı güllüsünden tepsi yapıp getirmiş. Kahvaltı ettiniz falan, adam ”ben bi’ gazete alayım” diye markete gidiyor. Allaaah, şimdi seyredin cümbüşü. Sevgilin normal bir adam olsa, ‘e iyi bi de sigara al’ der yollarsın ama bu iş öyle değil işte. Adamın o marketten etrafına kene misali 7372848 kızla dönme ihtimali var. Sonra sırf o elledi diye kapı kollarını söküp eve götüren kızlar, sırf o havayı soludu diye markette ömrünün geri kalanını geçirmeye razı olan hatunlar. Sen de otur evde 2 sigara 1 gazete bekle saf saf.. Buna can mı dayanır!


İnsan akıl hastası olur çıkar yahu! benim öyle sevgilim olsa çoluğu çocuğu bırakır onun derdine düşerim. ”aayy, şimdi nerde acaba? oyy kaç kız atladı üstüne kim bilir! off bi an önce gitse de gelse..” şeklinde.
Geceleri uyku bile uyunmaz vallahi. Mesele o uykuya dalmadan ben hayatta uyuyamam. Mazallah şimdiki kızlar pek dişli, gelirler yatak odanın ortasından götürüverirler adamı, ruhun duymaz. Sen de anca öyle kek kek uyuyup rüyanda artiz sevgilini görürsün. Ama adam çoktan uçmuş gitmiş beheeyyy! Zaten bu söyleyeceğim feminizm olarak algılanmasın ama; erkek milletinin kadınlara karşı zayıflığının onlar dahil hepimiz farkındayız. Yani hoş bir hatun tutsa yakasından çekse köşeye, ”ayy ben seni tanımıyorum bile!” deyip de sıyrılmasını falan bekleyip kendimizi kandırmayalım. Her ne kadar seviyor olursa olsun.. Zayıf bir anına bakar her şey, sonra haydiii cenaze namazına!
Ondan sonra bir de şu var; onun yanında olduğun için her an suratına flaşı yeme riskin mevcut. Yani evde oturup ballı süt içerek Simpsons seyrederken bile bakımla olacaksın, hatta ve hatta bornozun bile güllü dallısından olacak. Ne olur ne olmaz, magazinden, paparazzilerden korkacaksın. Dışarıda bir yerde de gezersen makyajın, saçın başın her an düğüne gidecekmiş gibi olacak. Bir an bile kambur durmayacaksın, sürekli sanki önünden reis-i cumhur geçermişcesine ciddi, dik duracaksın. Çünkü kontrolü 1 dakika bıraktın mı kızların saldırıp seninkini eve götürmesi an meselesi.
Yani uzun lafın kısası, bu adamlarla hayat zor anacım. Yatarken stres, kalktın gene stres, geldin gittin indin çıktın hep stres hep stres.
Sanmayın ki ben bu yazıyı, eğer bir gün Hollywood yıldızı sizi tavlamaya çalışırsa kös kös oturun, yüz vermeyin diye nasihat vermek için yazdım; manyak mısınız yahu? atlayın üstüne!

3 yorum:

  1. Yalnızca bebek gibi suratları olduğu için o kadar ünlü olduklarını sanmıyorum. :D

    YanıtlaSil
  2. yetenekleri de vardır dedim ama:)

    YanıtlaSil
  3. Bana da fena değilsin derler ama hiç arkadaşım yok ondan dedim. :D Sanırım ruh hastası olduğum için. :D

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;