11 Temmuz 2011 Pazartesi

Bekarlık Sultanlıktır Diye Boşuna Dememişler

Geçenlerde oturdum düşündüm, sevgili aslında çok güzel ama çok zor bir şey.


Düşünsene abi, sürekli ensende olan, başına peder kesilen bir herifle yaşıyorsun. Babanın bile tınmadığı saatlerde bu adam seni arayıp dakika dakika rapor istiyor falan.


Beraberken iyi hoş; kafayı dinliyorsun hiç olmazsa, gözleriyle görüyor ne yaptığını, arama sorma sorgulama yok. Ama bir ayrı takıldın mı allaaaaah, kendini uzun dönem asker gibi hissediyorsun arkadaş! Tek fark, plaka numaran gelince suyla ıslatmıyorlar. Yoksa disiplin, sorgu sual her şey birebir aynı.


Sorgu sual deyince hepinizin aklına gelmiştir eminim o ahiret soruları;


-nerdesin?


-kiminlesin? hmm o sevgilisinden ayrılmış mıydı?


-napıyorsun?


-kaç gibi dönersin eve?


-ne giydin?


-niye hiç bana mesaj atmadın? neyse dikkat et kendine, eve gidince de ara.


vıdı vıdı vıdı…


Yazarken bile fenalık geçirdim. Yani feminist bir düşünce olarak algılamayın ama, bu erkeklerin de kalbinizi çaldılar diye özgürlüğünüzü de çaldıklarını sanmaları beni çileden çıkarıyor. Sanki sen sormasan ben kendimi kollayamayacaktım da aklımı başıma senin sayende devşirdim. Bir ben senin sahibinim tavırları, bir emirler vermeler, kıskançlıklar.. Tamam her erkek böyle olmayabilir ama çoğu böyle kabul edelim. Zaten bu özelliklerin hiçbirini taşımayanın da erkekliğinden biraz şüphe duyarım ben, mayalarında var çünkü. O kadar anlayışlı adam mı olur ya, cennetten inemeyeceğine göre; ı-ıh olmaz!


Güzel yanları da var seni seven birine sahip olmanın bunu inkar edemem. Ama biz onlarla pembe panjurlu evler, boy boy çocuklar hayal ederken onlar hala bu kafada, sürekli hesap ver istiyor adam; bütün romantizmin içine ediyor! Sanki ben şirketinde muhasebe müdürüyüm de attığım her adımdan kiminle görüştüğümden haberdar olması lazım. Sanane kardeşim, nefesimden bile haberdar olmak zorunda mısın? İndik çıktık yedik içtik.. Bunları bilmesen ne olur?


Yani bir kıssadan hisse çıkaracak olursak; sevgilin mi var derdin var, bekarlık mı var huzur var!


ps:Bu kararlılığımı bir sonraki ”yakışıklı karşısında eriyip bitme anı”na kadar sürdüreceğime ant içerim!

6 yorum:

  1. Modern yüzyılda insanların, kıskançlığı, "seven adam kıskanır" mantığında değil, "facebook'u olan herkes aldatabilir aman dikkat" mantığında gösterdiğini düşünüyorum..Yani aslında bu aşırı ilginin nedeni kıskanmak veya merak etmek değil, güvensizlik ve korku...Bu yüzden ilişkiler fazla over-rated yaşanıyor,bu konuda haklısın..

    Haklısın haklısın da bunu yönetmek de senin elinde...İlişki başladığındaki o daha sessiz daha bi çekingen ihtiyatlı duruşu ilişki ilerledikçe de muhafaza etmek mümkün olabiliyor bence...Sadece birazcık birbirine olan alakan artıyor, o da sahiplenmenin getirdiği bir şey..Zaten bu olmazsa ilişkide olmuyor ortada...

    Seninde bazen karşıyı bunalttığın olmuştur o konuda da kendine samimisindir diye umuyorum :)

    YanıtlaSil
  2. aynen öyle, beni böyleler, buldu hep:(

    YanıtlaSil
  3. yalnız şöyle bir durum var,karşıdaki paranoyak veya ona benzer sorunlu bir insan olmadığı müddetçe(ki öyle ise zaten bir dakika bile durmanın anlamı yok bırak gitsin) gerçekten sevgiyi tadınca hem karşıdakine sana karışmayacağı kadar güven veriyorsun hem de karşıdakinin bazı küçük nazlarını işkence olarak değil sevimlilik olarak görüyorsun.dengelenmiş oluyor yani. 19-20 yaşıma kadar ben de işkence olarak görüyordum, sonra hayatıma giren herif bu bakışı tamamen değiştirdi :) kısacası, demek ki henüz 'o'nunla karşılaşmamışsın :)

    YanıtlaSil
  4. valla sonuna kadar haklısın söylediklerinde.... ek olarak şunu diyeceğim birde her türlü hesabı sorarken kendileri hesap vermeyi hiç sevmezler nedense!!!offfffff erkek milleti işte:)

    YanıtlaSil
  5. Kızlar sanki hiç hesap sormazlar. Aslında onlar soruyorlar :)

    YanıtlaSil

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;