10 Temmuz 2011 Pazar

Aslında Hiç Gitmedin

Her şey güzeldi, mutluyduk. Sanki dünyada başka kimseye gerek yoktu seninleyken, her şeye doymuştum; bir zamanlar babasının şımarık kızı olan ben, öyle bir tamahkar olmuştum.


El ele yürümek, en uzun caddeleri beraber kat etmek, yüzlerce binlerce fotoğraf çekmek; bunların hepsi sadece seninle güzeldi. Bitkisel hayata girmişim de nefes almamı sen sağlıyormuşsun gibi, sensizken nefes alamıyordum sanki. Sen aramayınca ölüyordum, sesini duyunca diriliyordum ancak. Evet bir insana bu kadar bağlı olmak acizlik gibi gözükebilir, acizim o zaman ben de.


Ama her güzel şey gibi bir gün bu da bitti. Gidersen ölürüm diyordum, hala yaşıyorsam bil ki tek sebebi var; zamanı, el ele fotoğraflar çekildiğimiz yerde durdurdum. Ömrümün geri kalanına orada devam edeceğim ben, sen ister kal ister git. Bir gün dönüp gelmek istersen de, ben hep o para atıp hiç ayrılmamayı dilediğimiz gölün başındayım. Ve haberin yok belki ama yanımda da hala sen varsın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hay ağzına sağlık dedi ve ekledi;